תושב אשדוד בן 65 זכה 4 פעמים בלוטו

בזמן שכולנו חולמים לזכות פעם אחת ויחידה בפרס הראשון בלוטו, תושב אשדוד עשה זאת כבר שלוש פעמים ב-30 השנים האחרונות

תושב אשדוד ניצח כל סטטיסטיקה אפשרית, בזמן שזכה שלוש פעמים בפרס הראשון בלוטו. מדובר בנתון מדהים, ויש רק עוד 9 מקרים דומים בהיסטוריה של המדינה שלנו, שאדם אחד זוכה מספר פעמים בפרס הגדול. מדהים.

בשבוע האחרון חלק מתושבי העיר עסקו בניחושים מיהו איש העסקים בר המזל שזכה שלוש פעמים בפרס הראשון בטוטו, ולפני שבועיים "קינח" בזכייה בפרס השני בסכום של 2 מיליון שקל. על פי הנתונים היחידים שהגיעו באופן רשמי מבית מפעל הפיס, עולה כי מדובר באיש עסקים שאינו בולט יתר על המידה בעיר הנמל, אב ל-7 ילדים, שחי בצניעות. במילים אחרות, רוב האנשים שמכירים אותו לא יודעים שבחשבון הבנק שלו יש 26 מיליון שקל…

בפעם הראשונה בה זכה ב-1983 קיבל 15 מיליון שקל. בפעם השנייה זכה ב-1991 ב-8.5 מיליון שקל. בפעם השלישית זכה ב-2004 ב-420 אלף שקל ובשבוע החולף זכה כאמור ב-2 מיליון שקל בהגרלה שנערכה ביום שלישי.

הזוכה בן ה-65 סיפר כי לאורך השנים, עם הסכומים שזכה, לא שינה את אורח חייו. "כל בוקר אני קם לתפילה בשעה 6 בבוקר, אוכל ארוחת בוקר ויוצא לעסק, עובד עד שעות הערב וחוזר הביתה", סיפר. לדבריו, הוא שמר את הכסף בתוכניות חסכון ולכל ילד שהתחתן רכש דירה. "ברוך השם כל הילדים נשואים ומסודרים".

הוא סיפר כי בתחילת השבוע החולף הוא ניגש לדוכן הפיס הקבוע בו הוא נוהג לרכוש את כרטיסי הגרלות הלוטו. "שלחתי טופס דאבל לוטו לוטומטי ב-64 שקל", סיפר, "ביום רביעי בדקתי את הטופס וראיתי כי יש לי את 6 המספרים הזוכים. בכדי לוודא שאני הוא הזוכה התקשרתי לבית מפעל הפיס, והם אישרו לי כי אלו המספרים שעלו בגורל וכי קיים זוכה יחיד בפרס השני בסכום של 2 מיליון שקל".

בתשובה לשאלה האם זהו מקרה שזוהי כבר הפעם הרביעית שהוא זוכה בסכומים נכבדים בלוטו, ענה כי "זה לא מקרה ולא מזל, זה מאלוקים. יש לי הוראות קבע בבנק לארגוני חסד ולישיבות, גם מי שנכנס לעסק שלי לבקש תרומה אינו יוצא בידיים ריקות. מי שנותן מקבל חזרה".
הזוכה הוסיף כי "הזכייה הנוכחית גורמת לי למחשבה לצאת לפנסיה כבר עכשיו, העבודה בעסק היא פיזית ובשנים האחרונות קשה לי. זו הזדמנות להשתמש בכספי הזכייה וליהנות יחד עם רעייתי מחיים טובים כגמלאים". במפעל הפיס ציינו כי בהיסטוריה של הזוכים מוכרים 10 זוכים סדרתיים, שזכו בפרס הראשון בלוטו יותר מפעם אחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך