מוכנות למשחק העונה. 47:61 לאשדוד על חולון

ביום שני תארח אלופת המדינה, מכבי בן אשדוד את רמת חן למשחק העונה, מספר 1. לפני כן שיחקה אשדוד מל אליצור חולון מהתחתית 47:61. אשדוד עלתה למקום השני, כך שיהיה קרב צמרת. שי דורון ואלישה קלארק קלעו יחד יותר ממחצית הנקודות של הקבוצה (33).
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה
שי דורון וקלארק. הקפטנית וחברתה לנבחרת ולקבוצה. (צילום: פבל)

הכל מוכן למשחק העונה מספר 1 מול רמת חן בשבוע הבא, ביום שני, באשדוד.

לפני כן, סימנה האלופה מכבי בן אשדוד וי על עוד משחק, השישי ברציפות בו ניצחה, הפעם את אליצור חולון מהתחתית 47:61, במשחק שבו אשדוד שיחקה את משחק ההגנה אולי הטוב ביותר שלה, כשהותירה את חולון על 47 נקודות בלבד, בכל המשחק, כשברבע השלישי קלעו בנות חולון רק 7 נקודות!

שתי השחקניות הבולטות של הקבוצה, אלישה קלארק ושי דורון קלעו יחד 33 נקודות, יותר ממחצית הנקודות של הקבוצה. אבל אשדוד ידעה לסגור את חולון מצוין ברבע השלישי העקרי וברחה עוד יותר מהתוצאה במחצית, 29:35

בכלל הקבוצה שיחקה בחולון, אבל הראש כאמור היה ביום שני, במשחק בו תארח מכבי בן אשדוד את רמת חן המוליכה, לה הפסד אחד בלבד. אשדוד לא הצליחה לנצח במשחק הקודם את רמת חן, בבית ולכן הרצון לעבור את המשחק. אשדוד עלתה למקום השני בטבלה, בעקבות הפסדה של הרצליה בראשל"צ, כך שיהיה משחק צמרת מעניין, בין הראשונה לשנייה.

הסיבוב השלישי חשוב מאוד, מאחר ואז נקבע הפליאוף וליתרון הביתיות יש חשיבות רבה. אשדוד תרצה לארח כמה שיותר בבית, בוודאי בשלב הזה ולכן חשוב לסיים לפחות במקום השני, אליו כאמור הגיעה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך