הדרך לרבע עוברת היום בבני יהודה

כל הזמן מדברים על הקבוצה המוכשרת של מועדון ספורט אשדוד. עכשיו הזמן גם להראות לכולם. בני יהודה מליגת העל, מגיעה היום שלישי (19.00) לאיצטדיון הי"א במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. במשחק אחד, אשדוד לא נופלת מבני יהודה. אדיר טובול צפוי לשוב להרכב. דין דוד ומאוריציו קורדיירו, הזר החדש, צפויים להיות בסגל גדי קינדה המורחק יחסר. רק תזכורת לשחקנים, אוהדי בני יהודה וחלק משחקני הקבוצה באו לעודד את הפועל ת"א במשחק הירידה בעונה שעברה.
הדרך לרבע עוברת היום בבני יהודה

בני יהודה מגיעה לאיצטדיון הי"א. היום שלישי (19.00) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל, תגיע קבוצת בני יהודה מהמקום השמיני בליגת העל בכדורגל לשחק מול מועדון ספורט אשדוד, באשדוד. במשחק אחד, הכל יכול להיות.

כולם מדברים על הקבוצה המוכשרת של אשדוד. למרות בתוצאה המאכזבת מול עפולה בליגה בשישי האחרון, אשדוד עם סגל השחקנים שלה, יכולה בהחלט לעבור את בני יהודה. ועוד דבר, במקרה שהשחקנים שכחו. אומנם זה רק ספורט, אבל אוהדי בני יהודה וחלק מהשחקנים שלהם, הגיעו לבלומפילד, במשחק הירידה מול הפועל ת"א, לעודד את הפועל ת"א ולשמוח בירידת אשדוד. את זה צריך לזכור.

אוהדי בני יהודה, שהגיעו למשחק מול הפועל ת"א, במשחק הירידה.
אוהדי בני יהודה, שהגיעו למשחק מול הפועל ת"א, במשחק הירידה.

באשדוד צפוי אדיר טובול המגן לחזור להרכב לאחר הרחקה. דין דוד חלוצה של הקבוצה שנעדר למעלה מחודש, אמור לשוב לסגל, אבל לא ברור כמה ישותף. אותם דברים אמורים לגבי הזר החדש, מאוריציו קורדיירו, שצפוי להיות בסגל הקבוצה לראשונה, אבל לא ברור כמה דקות משחק, יקבל מהמאמן רוני אואט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך