בנות אשדוד רוצות ניצחון שישי ברציפות

אלופת המדינה, מכבי בן אשדוד, בכדורסל לנשים, תצא, היום, שני (19.00) למשחק חוץ מול הלפני אחרונה, אליצור חולון, זה צריך להיות ניצחון שישי ברציפות. במשחק הקודם מול ראשל"צ איפשר המאמן עדן ענבר לכל הקבוצה לקחת חלק במשחק, זה צפוי גם הפעם. מצד שני חולון מתחה את בני הרצליה עד הרבע השלישי במשחק בניהן. הקבוצה ממשיכה לחפש זרה שלישית.
קלארק בריצה

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, תצא היום, שני (19.00), למשחק חוץ מול הלפני אחרונה, אליצור חולון.

על הנייר חולון, חלשה מאשדוד וצפוי ניצחון. נראה כי המאמן עדן ענבר, ייתן דקות משחק לכל הסגל, כמו שהיה מול ראשל"צ במשחק הקודם. זו אופציה לתת לשחקניות הבולטות דקות מנוחה, להמשך הסיבוב השלישי. מצד שני, חולון מתחה את בנות הרצליה עד הרבע הרביעי, אז גם אשדוד צריכה להיזהר.

הקבוצה רוצה להשיג ניצחון שישי ברציפות. אומנם המשחקים החשובים יהיו מול הקבוצות בליגה של אשדוד, כמו הרצליה, רמה"ש ובעיקר רמת חן, אבל אשדוד חייבת לסמן וי על המשחק הזה.

בקבוצה ממשיכים לחפש זרה שלישית גבוהה אמריקאית. המטרה היא להביא כמה שיותר מהר זרה כזזו, שתשחק בסיבוב השלישי שנפתח כבר בשבוע שחלף ובעיקר תהיה מוכנה למשחקי הפליאוף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך