יותם טל גמר את העונה

רק זה היה חסר לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. המקשר של הקבוצה ושל נבחרת ישראל, יותם טל, סובל מקרע בשרירי כתפו וייעדר עד לתום העונה. הוא צפוי לעבור ניתוח. גם גיל כרמין חסר בשל החלמה מפציעה. תקופת ההעברות הסתיימה ואשדוד לא התחזקה ולא תוכל להתחזק.

מכה קשה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, המקשר המצטיין שלה ושל נבחרת ישראל, יותם טל גמר את העונה.

טל שרק לפני חודשיים לערך זומן לנבחרת ישראל, סבל מפגיעה ישנו בכתפו. אבל במשחק מול מכבי ראשל"צ לפני יותר מחודש, הוא נפגע שוב באותו המקום. בתחילה חשבו כי הוא ינוח ויחזור לשחק, אבל אז התגלה כי מדובר בקרע בשרירי הכתף והוא יצטרך לעבור ניתוח. אין עדיין תאריך לניתוח, אבל מתקופת ההחלמה ומחומרת הפציעה ברור שהוא גמר את העונה.

העברות בליגת ווינר בכדוריד הסתיימו ולכן הפועל אשדוד שלא התחזקה עד תום ההעברות לא תוכל להתחזק גם עתה. בנוסף גיל כרמין מחלים אף הוא מפציעה לא קלה, כך שאשדוד תחסר שני שחקנים חשובים בסיבוב השני. את זה ניתן היה לראות כבר במשחק מול מכבי ת"א, כשאשדוד הפסידה ב-12 שערים הפרש, 33:21.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך