סיבוב מסוכן. הפסד לת"א עם פתיחת הסיבוב השני בכדוריד 33:21

הפועל אשדוד נוצחה בפתיחת הסיבוב השני, בחזרה מהפגרה, על ידי המוליכה מכבי ת"א ושחקן הרכש החדש שלה, חן פומרנץ', 33:21. מותר להפסיד ועוד לקבוצה כמו מכבי ת"א, אבל יש דרך. אשדוד מאבדת גובה בצמרת. זה ההפסד השני למכבי ת"א העונה. זה היה הפסדה השלישי ברציפות בליגה של אשדוד.

לא ככה רצו בהפועל אשדוד לפתוח את הסיבוב השלישי. נכון, היריבה הייתה המוליכה, מכבי ת"א, עם חן פומרנץ, מטובי שחקני הכדוריד בישראל, עם עבר עביר באירופה, אבל עדיין יש להפסיד ויש להפסיד. קבוצה שרוצה פלייאוף עליון לא יכולה להפסיד בתוצאה כזו, 33:21.זה היה הפסדה השלישי ברציפות של אשדוד בליגה.

אומנם גם במחזור הראשון של הסיבוב הראשון נוצחה אשדוד, אבל אז היא הייתה רק בפתיחת העונה ולא לאחר יכולת מצויינת של הסיבוב הראשון. אשדוד חייבת לחזור לעצמה ומהר כבר במחזור הבא מול הפועל פ"ת, האחרונה.

 המוליכה, עם חן פומרנץ בהופעת בכורה (6 שערים, 5 אסיסטים) ונובאק בוסקוביץ שהגיע היישר מאליפות אירופה, פגשו את אשדוד שחסרה את יותם טל וגיל כרמין הפצועים. הפתיחה הראתה את ההבדלים במפגש הצמרת – 1:6 למכבי ת"א בתום 10 הדקות הראשונות. אשדוד חזרה למשחק וצימקה את ההפרש לשלושה שערים, בזכות שערים של אדיר כהן שחקן נבחרת הנוער. מכבי ברחה ל-8:14, וביססה לעצמה יתרון של 8 שערים במחצית. בחצי השני, המוליכה שייטה לניצחון קל, אל מול הסגל החסר של אשדוד, שמאבדת גובה בצמרת, בעקבות ניצחונן של אס"א ונס ציונה.

הירבו לאשדוד: אדיר כהן, רועי ביטון ועמרי קושמרו עם 5 שערים כ״א,דדי פרץ עם 3 שערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך