סיבוב שלישי ניצחון על ראשון 79:90

ניצחון קל למכבי בן אשדוד על הפועל ראשל"צ בפתיחת הסיבוב השלישי 79:90. טיאה פרסלי , קטיה לויצקי ותרזה פלאיסנס מוניק, היו הבולטות בקבוצה. ביום שני עוד משחק שאמור להיות קל על הנייר מול אליצור חולון מהתחתית, בחולון, אבל חולון מתחה היום את בני הרצליה עד הרבע השלישי.
זכתה למנוחה. לויצקי
זכתה למנוחה. לויצקי

כצפוי, ניצחון קל למכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל על הפועל ראשל"צ, עם פתיחת הסיבוב השלישי בליגת ויינר, ליגת העל לנשים 79:90.

הסיפור היה גמור כבר במחצית. אשדוד הובילה בירידה למחצית 30:53 ושני הרבעים האחרונים היו לפרוטוקול בלבד. המאמן עדן ענבר יכול היה לתת לשחקניות הבולטות שלו, כמו דורון וקלארק, לנוח ולשתף את כל שחקניות הסגל.

אומנם ברבע האחרון ניצחו בנות ראשל"צ 28:17, אבל זה היה רק בגארבז' טיים, כשברור שהמשחק גמור. באשדוד בלטו, טיאה פרסלי, קטיה לויצקי ותרזה מוניק פלאיסנס.

ביום שני תתארח הקבוצה אצל אליצור חולון מהתחתית. זה אמור להיות משחק קל על הנייר עם ניצחון נוסף לאשדוד. אבל חולון מתחה היום את בני הרצליה מהצמרת עד הרבע השלישי. כך שעל הנייר זה דבר אחד ועל הפרקט דבר אחר.

קלעו לאשדוד: פרסלי 20, לויצקי 18, פלאיסנס 14, קלארק 12, רייט 8, לוקס 6, דורון 4, בן נון וסלווין 3 כ"א, סלווין 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך