שולדבראנד: יש לי מקום חם בלב להפועל ת"א

הציטוט שייך ליהונתן שולדבראנד, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, ששיחק 4 שנים בהפועל ת"א ויפגוש אותה היום עם אשדוד (21.00, היכל שלמה) למשחק במסגרת ליגת ויינר בכדורסל. שולדבראנד: "כיף לי באשדוד". היום תחל מכירת הכרטיסים לחצי הגמר מול מכבי ראשל"צ, בקפה אילן ובקפה צמרת.
שולדבראנד

היום, שני, (21.00, היכל שלמה ת"א), תפגוש מכבי אשדוד את הפועל ת"א, במשחק במסגרת ליגת ווינר בכדורסל. אחרי הניצחון הגדול על הפועל ת"א, ירצו באשדוד לגבור, גם על התל אביבי השנייה, הפועל ת"א.

מי שיפגוש את הקבוצה שלו לשעבר, הוא יהונתן שולדבראנד, ששיחק שם ארבע עונות. שולדבראנד התפנה לראיון במנהלת ליגת ווינר בכדורסל:

"אני מרגיש טוב באופן כללי ואני מאוד שמח שאנחנו מנצחים, זה הכי חשוב, אני מרגיש טוב מבחינה גופנית וכשהזריקות נכנסות כמו בשבועיים האחרונים, זה עוזר מן הסתם לקבוצה ואני שמח מאוד מכך. אנחנו רק באמצע הדרך ויש לנו עוד הרבה מטרות להשיג העונה".

שולדבראנד מסכים לדעה שאשדוד של השנה היא קבוצה שמחה:  "אני מסכים להגדרה הזו. יש לנו חבר'ה מאוד כיפיים ומצחיקים שאפשר לדבר איתם על הכל, זה מתבטא על המגרש גם בסגנון שלנו. מאוד כיף לי ואני נהנה מכל רגע. אני מאוד שמח שאני פה, מזמן לא נהניתי מכדורסל ככה".

אחרי שניצח את מכבי ת"א בפעם החמישית בתוך ארבע שנים, יחזור שולדבראנד בשבוע הבא למפגש מול הקבוצה האדומה של העיר, בה שיחק ארבע עונות מוצלחות מאוד ועלה איתה מהליגה הלאומית לצמרת ליגת ווינר סל. במחזור שעבר חזר להיכל קבוצת שלמה מאמנו בעונה שעברה, עודד קטש, ויצא עם ניצחון, והפעם יהיה זה הפורוורד שיזכה לטקס לפני המשחק – בתקווה לחייך גם אחריו.

"יש לי מקום חם בלב להפועל ת"א, במיוחד לאוהדים של הקבוצה", אומר שחקן נבחרת שבדיה לשעבר.  "ביליתי שם ארבע שנים ופגשתי שם המון אנשים מיוחדים, אבל צריך לזכור שזה בסך הכל משחק כדורסל. אני אפגוש הרבה מאוד אנשים שאני אוהב וזה כמובן משמח, אבל מבחינתי זה רק עוד משחק".

מכבי אשדוד באר טוביה, קיבל את 1800 הכרטיסים שהוקצו לה למשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ראשל"צ ב15.2. הכרטיסים יימכרו לאוהדי הקבוצה כבר ביום שני הקרוב. עמדות המכירה יהיו "בקפה אילן" וקפה צמרת" בעיר.

הנהלה פרסמה את המחירים: יציע 10 עליון – 35 שקלים. אולם 10 – 70 שקלים.

אולם 9 מעל ספסל השחקנים – 100 שקלים.

באותו העניין, איגוד הכדורסל קבע סדר המשחקים בחצי גמר גביע המדינה ווינר. המשחקים  שיתקיימו ביום שני ה-15.2.2016 בהיכל מנורה מבטחים, ייפתחו בשעה 18.45 אז תשחק מכבי אשדוד מול  מכבי ראשל"צ . חצי הגמר השניי ייערך בשעה 21:15 בין מכבי ת"א  לעירוני נס ציונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך