סקר מקצועי קובע: הגברים האשדודים אוהבים נשים גבוהות, הנשים מוטרדות ממימדי הכרס

איזה סוג גברים הנשים המקומיות אוהבות ובאיזה גובה הגברים מעדיפים את הנשים שלהם. כל זה ועוד כמה עובדות מפתיעות על ההעדפות של האשדודים בבחירת בני זוג

זה לא סוד שרבים מאיתנו סקרנים מאוד לדעת מהי התכונה האסתטית שהכי מפריעה לגברים הישראלים בנשים ישראליות, ולהיפך. מסקר שנערך לא מכבר ע"י מכון "גיאוקרטוגרפיה", עולה ש-36% מהגברים הישראלים היו רוצים אתכן, הישראליות, הרבה יותר רזות. הסקר גם העלה שככל שהישראלים יותר צעירים, כך מפריע להם יותר שבן או בת המין השני שעירים (ל-30% מהצעירים הפריע השיער המיותר, לעומת 5% בלבד מקרב בני ובנות 34 ומעלה).

עוד העלה הסקר שתושבי אשדוד והדרום, בעיקר אלה החילוניים וחסרי ההשכלה, אוהבים נשים גבוהות, לעומת דתיים ומשכילים שלהם ממש לא יהיה אכפת שאתן נמוכות. מדובר כאמור בסקר טלפוני נרחב אותו ביצעה חברת "גיאוקרטוגרפיה", אשר כלל מדגם מייצג של הציבור היהודי הבוגר במדינת ישראל.

השאלה שנשאלו הנשאלים בסקר הייתה פשוטה אך מאתגרת: "במידה והייתה ניתנת לך האפשרות לשנות פרט מסוים בהופעה החיצונית של בני המגדר הנגדי בישראל, מה מבין הדברים הבאים היית מעוניינ/ת לשנות?". אלה התוצאות שהתקבלו על פי הסקר: הייתי משנה את קומתם, הייתי מסיר/ה להם שיער מיותר מהגוף, הייתי משנה את אופן הלבוש שלהם, הייתי מוריד/ה להם את היקפי הכרס והמותניים, לא הייתי משנה דבר.

השיער מפריע לצעירים – ובעיקר לצעירות
הנתון המובהק ביותר בסקר נוגע להסרת שיער המיותר. מהסקר עולה של-30% מהצעירים מפריע שיער מיותר בבני ובבנות המין השני, בעוד רק 5% מגילאי 34 ומעלה רואים בשיער מיותר תכונה מגונה ובעייתית. "מדובר בהבדל עצום, המצביע על שינוי תרבותי משמעותי בכל הנוגע לתודעה אסתטית. אפשר להגדיר את התופעה הזו כמהפך דורי", אומרים מקיימי הסקר. "השינוי האסתטי הקיצוני הזה ניכר על שערי העיתונים, בפרסומות ובתכניות טלוויזיה המוקרנות בפריים טיים כמו הישרדות והאח הגדול ודומיהן, שם מופיעים צעירים רבים חשופי גוף ונטולי שיער", הם מוסיפים. גם היחס לשיער מיותר בקרב המינים שונה, ובצורה מפתיעה, השיער המיותר אצל גברים מפריע לנשים מאוד (17%), שיער מיותר אצל נשים, מפריע רק ל-13% מהגברים.

השומן מפריע לכולם…
תופעת ההשמנה העולמית מגיעה גם אלינו, והשומן המיותר הופך לתכונה שמפריעה בצורה הקשה ביותר לבני ובנות המין השני. 36% מהישראלים היו רוצים שבני או בנות המין המנוגד יורידו משקל והיקפים. 39% מהנשים היו מעוניינות לשנות בגברים את מימדי הכרס. גם לגברים מפריע שהנשים מעלות במשקל, אך קצת פחות – 33% מהגברים הישראלים היו מעוניינים שהנשים הישראליות תהיינה פחות שמנות.

ועוד נתון מעניין: השומנים המיותרים מפריעים הרבה יותר לישראלים המרוויחים מעל הממוצע (40%) מאשר לאלה שיש להם הכנסה ממוצעת ומטה (30%-32%), זאת בניגוד לנתון העולמי הידוע, שככל שההכנסה יורדת בקרב נשים וגברים, כך הנטייה להשמנת יתר עולה בקרבם.

ועוד תוצאה מוזרה ומעניינת שהעלה הסקר: השומן מטריד יותר את תושבי ירושלים והשרון (44% ו-41% בהתאמה) מאשר את תושבי הדרום והצפון (35% ו-30% בהתאמה). מקיימי הסקר אומרים כי התופעה הבולטת הזו יכולה להיות מיוחסת לתודעה אסתטית גבוהה יחסית באזורים הללו לעומת הפריפריה, אם כי קשה לאושש מסקנות שכאלה בעזרת הסקר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך