גם אשדוד צריכה להתגייס לעזרת ננסי ברנדס

ביום שישי האחרון ליבי נחמץ, בזמן שראיתי את הכתבה ב"אולפן שישי", על מצבו הרפואי והכלכלי של אחד האנשים הכי מצחיקים וחביבים במדינה שלנו, ננסי ברנדס (70). אני חייב להודות שתמיד אהבתי את ההומור המיוחד שלו, והפעם הראשונה בה זכיתי לשבת מולו לשיחה בארבע עיניים, הייתה בזמן שכיהנתי כדובר עיריית אופקים, אי שם לפני עשור לערך, וברנדס הוביל את הפקת חגיגות ה-50 לעיר הדרומית הקטנה.
שי תור

מדובר באדם גדול שהצליח לצמוח ולבסס את עצמו כאחד האנשים הכי מצחיקים במדינה, למרות היותו עולה חדש מרומניה, עם מבטא כבד, לעיתים בלתי אפשרי. כמובן שאי אפשר לשכוח את העשייה הרבה שלו בתחום המוסיקה, עם עיבודים שנתנו לשימי תבורי, לזוהר ארגוב ולרבים אחרים כמה וכמה להיטים בלתי נשכחים.

ברנדס כמעט ועבר לעולם שכולו טוב לפני ארבעה חודשים לערך, בשל חיידק אלים שתקף אותו וניצל ממש ברגע האחרון. ברנדס תיאר בדרכו הייחודית את מה שעבר עליו: "האבחנה הייתה שיש לי חיידק אלים שהשם שלו נשמע קצת כמו סטלוס ואורן חן, יווני משהו. הייתי במצב קשה, מילימטר מהמוות. אילו הייתי מגיע למחרת לא היו יכולים לעזור לי".

זה התחיל אחרי הארוחה המפסקת ביום כיפור, בכאב קטן בידו השמאלית של ברנדס, כך סיפרה בכתבה בטלוויזיה אשתו צ'רסלה: "צמים, לא מרגישים טוב, הוא אמר לי 'בואי לקחת אותי לבית חולים', אין שום דבר שמעיד על משהו חמור אבל אז פתאום מתחילה נסיגה, ישר הבנו שהמצב לא טוב, ישר טיפול נמרץ". ברנדס בסופו של דבר חזר לנשום בכוחות עצמו, ויצא מכלל סכנה, אבל הושאר בטיפול נמרץ, וסיפר שהיה בסכנת חיים ועל סף מוות. "מה שלא הורג אותך מחזק אותך אומרים", אמר ברנדס. ברומנית זה בטח נשמע יותר טוב. לנו נשאר רק לחכות למופע הבא של ננסי ברנדס, לשמוע חוויות.

בינתיים ננסי קורס כלכלית, כי ארבעה חודשים הוא לא הופיע ולא הכניס אגורה בזמן שנלחם על חייו. למזלו, חברים טובים עוזרים לו להתקיים, ואף חברו הטוב ד"ר אייל מדני (כותב טור קבוע בעיתון "המגזין"), מארגן ערב התרמה מיוחד עם מיטב אמני ישראל. אני חושב שארץ ישראל היפה יכולה להתגייס לא רק בערב התרמה או בגיוס כספים, אלא פשוט להזמין את ננסי להופיע בתשלום, וכך הוא יוכל להתאושש גם בריאותית וגם כלכלית.
אני קורא גם לעיריית אשדוד להצטרף למעשה הטוב הזה, כי ננסי הוא מדור הבדרנים שהולך ונעלם, ואסור לתת לו לדעוך, אלא להישאר בקדמת הבמה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנהלת אגף תרבות ואירועים איריס נפתלי ומנהל המשכן לאמנויות הבמה מוטי מלכא, יכולים לארגן מופע מיוחד של ננסי במשכן, במחיר סמלי לתושבי העיר, וככה כולם ייצאו מרווחים – ננסי יחזור להופיע ולהכניס כסף, ותושבי אשדוד יוכלו ליהנות ממופע של אחד הבדרנים הכי גדולים במדינה.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך