חופית – מציעה לכם בילוי משפחתי בט"ו בשבט באשדוד

ט"ו בשבט הגיע- חג לאילנות! ו'חופית'- החברה לתיירות באשדוד ריכזה לכבוד ראש השנה לאילנות- הצעות לחוויה משפחתית וירוקה בעיר אשדוד! מתי בפעם האחרונה נטעתם עץ? שתלתם זרעים או פרחים בגינה? מתי יצא לכם לעשות פיקניק רומנטי בטבע או לטייל בפארק? ומה עם איזה קטיף קלמנטינות בפרדסים? עשיתם פעם "סיורים בראייה ירוקה"?

החג הכי מלבלב הגיע והטבע בעיצומו- ותתפלאו, אין צורך לצאת מחוץ לאשדוד כדי לחוות וליהנות עם בני המשפחה והחברים. מוזמנים להגיע למשרדי 'חופית' הממוקמים ב'בית אריה קלנג' בסמוך לגבעת יונה ולקבל את חוברת ה'מסלול הכחול' לטיולים ירוקים בטבע ולצאת לסיורי משפחות.

בואו לחגוג כמו פעם בחווה החקלאית
לילדים ולחוויית נטיעה תמיד תוכלו להגיע אל החווה החקלאית בעיר, שם תוכלו למצוא מבחר שתילים במחיר של 2 שקלים בלבד (!) לקחת הביתה או לשתול בחווה. במיוחד לקראת ט"ו בשבט החליטה חדווה, מנהלת החווה להרחיב ביום ראשון הקרוב את שעות הפתיחה 07:30-17:00, ומבטיחה שהצוות יעזור לשתול, ייתן הוראות ותנאי גידול לצמחים שונים. למי מכם שלא יכולים להגיע ונאלצים לדחות את החגיגות בגלל עבודה והתחייבויות קודמות- החווה פתוחה גם בימי שישי עד השעה 12:00 בצהריים.

לפרטים נוספים- מוזמנים להתקשר לחווה החקלאית. כמו כן, בתיאום מראש ניתן לעשות סדנאות שונות: צמחי מרפא, הכנת סבונים- בקבוצות/ משפחות מעל 10 אנשים. טל': 088563418

לטייל בטבע
ביקרתם כבר בשבילים של פארק השיטה המלבינה באזור פארק עד הלום? מתי עזבתם את הטלפונים הניידים לאיזה שעתיים וישבתם לדבר עם האהובים עליכם בחוץ? חושבים על טיול רומנטי בשמש החורפית בפרדס? קוראים לעצמכם חובבי אקסטרים? איך עדיין לא ביקרתם במסלול הכחול הנמצא מימין ל'ביג פאשן' וחוצה את פארק השקמים אל עבר הדיונה הגדולה? הרי כולנו מחפשים תמיד סיבה לחגיגה. ט"ו בשבט הגיע- צאו לחגוג אהבה לטבע, שמרו על הניקיון ותהנו מכל הירוק שעדיין קיים בעיר. ואם לא קיים מספיק בעיניכם- זה הזמן לנטוע ולשתול!

42fg356

סיורים ב"ראייה ירוקה"
מדריכת טיולים מלי בונאבידה תקיים מטעם "חופית" סיורים בראייה ירוקה בגבעת יונה- הגבעה הגבוהה ביותר בעיר אשדוד, ממנה תוכלו לצפות לעבר הנמל, נחל לכיש, העיר אשדוד ומפעליה הצפוניים של העיר, להכיר בחשיבותה של עיר הנמל לאורך התקופות ההיסטוריות וכיום. לשמוע את סיפורה המקראי של העיר ושל יונה הנביא, למה שימשה הגבעה בתקופת הבריטים, נבקר בקברים השונים ובמגדלור ההיסטורי שנמצאים בגבעה ונשמע את סיפורם המרתק, נדון בנושאים כגון זיהום נחל לכיש ושיקומו, שימור מול פיתוח בניה ועוד… נהנה 'מהריאה הירוקה' של העיר היפהפייה- אשדוד ולקינוח נכיר את מעמדה של העיר שנבחרה לעיר הירוקה בישראל.

הפנינג ט"ו בשבט בבית האמנים

ביום שני 25/1/16 בין השעות 15.00-20.00 יקיים הפנינג בשיתוף פעולה בין 'חופית' למחלקת איכות הסביבה בעיריית אשדוד- יציאה מידי שעה עגולה לטיולים אקולוגיים.

למידע נוסף ופרטים- חייגו למשרדי 'חופית'- החברה לתיירות אשדוד: 088545210

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך