הצ'קים חזרו – העבריינים קשרו את בעל החוב בחורשה והכו אותו קשות

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה כנגד ארגוני הפשיעה והטלת מורתם בדרום. עינם הפקוחה כל העת של בלשי היחידה המרכזית במשטרה, הביאה למעצר נוסף של חבר ארגון מוכר בדרום בחשד לסחיטה באיומים ותקיפתו של תושב הדרום בשל חוב כספי. לאחר שהוכה נמרצות, נלקח בעל החוב ישירות לקחת הלוואה נוספת על מנת לכסות את חלקו של החוב הבעייתי, שם כבר המתינו הבלשים. בתום חקירתו בימים האחרונים, היום צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום.

משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה כנגד ארגוני הפשיעה המטילים אימתם בדרום. לפני מספר ימים עצרו בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש חשוד תושב אשדוד יליד 90' בחשד לסחיטה באיומים ותקיפה בנסיבות מחמירות של תושב אשדוד בעקבות חוב כספי למלווה בריבית, חברו של החשוד. לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה במשרדי היחידה המרכזית ומעצרו הוארך במהלך השבוע בבית המשפט.

מחומר החקירה עולה כי החשוד, חבר בארגון פשיעה מוכר בדרום, עודכן על ידי חברו, מלווה בריבית – צ'יינג', כי המחאותיו של תושב אשדוד חזרו ובשל כך "טפח" החוב לסכום של מאות אלפי שקלים. בעקבות כך, יצר החשוד קשר עם בעל החוב והחל מאיים על חייו תוך שמציב לו אולטימטום קצוב בזמן. בהמשך, קובע החשוד מפגש עם החייב ברובע ט' באשדוד לשם מגיעים הצדדים. החשוד, יחד עם נוספים, לוקח את בעל החוב לחורשה סמוכה שם קושרים את ידיו והחשוד מכה אותו נמרצות. לאחר מכן נלקח הקורבן למלווה בריבית, צ'יינג', אחר בעיר אשדוד במטרה כי זה ייקח הלוואה על מנת לפרוע את חובו הראשון, או לפחות את חלקו. בלשי היחידה המרכזית שהגיעו למקום עצרו את המעורבים תוך שבחיפוש ברכביהם אותרו כלי תקיפה, אלה וסכין, והמחאותיו של הקורבן שלא כובדו כאמור. המעורבים הועברו לחקירה במשטרה ולאחר שגובשו ראיות כנגד החשוד העיקרי, היום צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך