כבוד: תמר ג'ינלי מאשדוד נבחרה לקבל את פרס שר החינוך לנוער מתנדב

תמר ג'ינלי מאשדוד קיבלה משר החינוך נפתלי בנט את פרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל

ביום שני התקיים הטקס השנתי להענקת תעודות הוקרה והערכה לתלמידים מתנדבים לשנת תשע"ה. במסגרת האירוע, שר החינוך נפתלי בנט העניק את פרס "שר החינוך לנוער מתנדב" ל- 11 תלמידים שהצטיינו השנה בפעילות ערכית וחברתית ובינהם התלמידה תמר ג'ינלי מאשדוד.

פרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל נועד להעלות את נושא ההתנדבות על סדר היום הציבורי ולהרחיב את היקף ההתנדבות והמעורבות החברתית של בני הנוער בישראל.

שר החינוך נפתלי בנט: "אני גאה במפעל ההנצחה המרשים הזה, שמעניק לנו הזדמנות להיזכר יחד בדמות המופת של אלעד – וגם להתרגש ולשאוב תקווה מבני הנוער המצטיינים, הצועדים בשבילי הערכים של אלעד ריבן זכרו לברכה. אני מביט בכם היום ורואה את החברה הישראלית היפה. באתם לכאן מרקעים חברתיים מגוונים, ויצרתם ביחד מקור השראה משותף לישראל כולה. אני מאחל לכם – ובטוח ביכולתכם – להמשיך להפיץ אור לסביבתכם וללכת בדרך שהובילה אתכם לכאן: דרך הנתינה, ההתנדבות והמסירות, דרך של אהבת אדם ואהבת הארץ".

מנהלת מחוז הדרום במשרד החינוך, עמירה חיים, באגרת ששלחה אל התלמידים: "הבחירה לפעול למען החברה מתוך רצון חופשי וללא בקשת תמורה עבור העשייה ההתנדבותית, ראויה לשבח ולהוקרה. אין זה ברור מאליו שבני נוער ומבוגרים יקדישו את זמנם הפנוי למען הזולת, אלא שאתם בחרתם לא לעמוד מנגד ולפעול לרווחתו של האחר. ניחנתם במצוינות אישית ובאחריות חברתית. מחוז הדרום גאה בכם".

tamar2

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך