באשדוד החליטו – נאור שרון נשאר בקבוצה

נאור שרון יישאר ככל הנראה באשדוד. לאחר המשחק מול מכבי ת"א, בו שותף ובלט, הוחלט לא לשנות את הסגל ולהשאירו. בקבוצה לא יודעים עדיין היכן תארח אותם הפועל ת"א ביום ראשון, בשל עונש הרדיוס של ת"א.

המשחק מול מכבי ת"א, עשה טוב לא רק לקבוצה בטבלה, אלא מעבר לכך. בקבוצה החליטו כי אין לבצע שינויים בקבוצה, מאחר והחיבור בין השחקנים, הוא טוב ואין צורך לשנות את המרקם.

אחת ההחלטות האופרטיביות, המעשיות, הוא נאור שרון. בקבוצה החליטו לאחר המשחק מול ת"א, כי שרון יישאר. היו"ר יורם אסרף אמר: "נאור שרון נשאר אצלנו".  הדברים של אסרף הגיעו לאחר שבמשחק מול מכבי ת"א, יצא דיונטה גארט ב-5 עבירות ונאור שרון, ניהל מצוין את המשחק מול מכבי ת"א בזמן שנותר עד לסיום. אגב היכולת שלו גם בדקות ששותף לפני כן, הייתה טובה.

כזכור שרון חוזר על ידי קבוצות בליגת העל ובלאומית. אילת וראשל"צ התעניינו בו ואשדוד שקלה החלפת שרון בשלומי הרוש. העסקה לא יצאה אל הפועל. עתה באשדוד שמחים על כך.

בקבוצה לא יודעים עדיין היכן תארח אותה הפועל ת"א, במשחק הקרוב ביום ראשון. להפועל ת"א, עונש רדיוס ובאשדוד מחכים לשמוע באיזה אולם תחליט בסופו של דבר לארח אותם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך