האינסטלטור מצא מיליון שקל שהוחבאו על ידי איש עסקים מוכר מתחת לבלטות

איש עסקים מוכר נקלע לסכסוך מורכב עם רעייתו, לאחר שהתלונן על קשיים כספיים ובעיות שונות ומגוונות, בנוסף, הוא נהג באלימות כלפי רעייתו ובית המשפט הרחיק אותו מהבית לחודש ימים. באותה תקופה שהבעל הורחק מביתו, צינור התפוצץ במרתף ביתם, ואינסטלטור חרוץ שהגיע לתקן את הנזק, גילה מתחת למרצפות הבית מטמון של ממש - ערימות של שטרות כרוכים בשקיות אטומות, בשווי שהוערך על ידי האישה כמיליון שקלים. הבעל טוען: "מדובר רק בעשרות אלפי שקלים"

איש עסקים מוכר נהג להתלונן בפני אשתו כיצד הוצאות העסק מכלות את כל הכנסתו. הזוג חי מהיד לפה, וקימץ בהוצאות חיוניות, בעוד שאל מרתף ביתם, שבו נהג הבעל לעבוד בשעות הערב, לא הפסיקו להגיע אנשי עסקים וחברים קרובים.
בני הזוג הביאו לעולם במהלך השנים שלוש בנות. לדברי האישה, כבר בתחילת חייהם המשותפים הקפיד הגבר על משמעת כספית הדוקה, וחיסכון רב בהוצאות.

"הבעל נהג לגעור באישה כשקנתה בגדים ותכשיטים", אומר עורך הדין המייצג את האישה בהליך המשפטי. "עם השנים החריפה חסכנותו של הבעל, והוא אף הפציר בה לחסוך בקניות פעוטות יותר. בני הזוג נמנעו מבילויים ומהוצאות אחרות המהוות מותרות, וחיו בדוחק מתמשך. הם ניהלו שיחות תכופות בנוגע למצבם הכלכלי, שניכר כי הדירו שינה מעיניהם, כשהבעל חוזר וטוען כי אינו מצליח לגמור את החודש".

רמת חייהם של בני הזוג השפיע גם על מערכת היחסים ביניהם, שידעה עליות ומורדות. "עם הזמן מצאה את עצמה האישה מוותרת יותר ויותר על דברים שחשובים לה, ועושה הכל על מנת לרצות את הבעל", אומר עורך הדין של האישה. "זאת, בעוד שהבעל נהג למתוח עליה ביקורת בכל הזדמנות, לרבות על התנהלותה הכלכלית, למרות שזו כמעט שלא הייתה קיימת. הבעל הוא זה שקבע את הטון בבית, ואם האישה הייתה מביעה התנגדות להחלטותיו, הוא היה מתפרץ נגדה בזעם".
הריבים בין בני הזוג הפכו לחריפים יותר ויותר, עד שיום אחד נקט הבעל באלימות, וסטר לאישה בחוזקה בנוכחות ילדיהם הקטינים. האישה הפגועה מיהרה להזמין משטרה, אשר אספה את הבעל למעצר, והוציאה צו הרחקה לבעל, לתקופה של 30 יום.
רצה הגורל, ובמהלך התקופה שהבעל הורחק מהבית, התפוצץ צינור ניקוז במרתף, וגרם להצפה. האישה הזמינה שרברב אשר נאלץ לפרק את מרצפות המרתף. לתדהמת השניים, התגלו מתחת לרצפות המרתף שקיות אטומות, ובהן מאות ערימות של שטרות, בשווי שהוערך בהמשך על ידי האישה בכמיליון שקלים.

"בכל שנות נישואיה חיה האישה בדוחק רב, מנעה מעצמה ומילדיה מוצרים בסיסיים, שלא לדבר על מותרות, וסבלה מלחצים נפשיים בעקבות הדאגות הכלכליות שבעלה החדיר לה יומם וליל", אומר עורך הדין. "תדהמתה נוכח הגילוי הייתה רבה, כמו גם עלבונה הרב אל מול ההונאה הגדולה והשקרים הרצופים של בעלה".

"הגבר שואף להקטין את דמי המזונות"
עם תום תוקף צו ההרחקה, כעבור חודש, שב הגבר אל ביתו. האישה התאפקה שלא לומר מילה באשר לגילוי המרעיש, אך הביעה את רצונה להתגרש, נוכח יחסו האלים כלפיה. הגבר אסף את חפציו, ירד למרתף לאסוף את מטמונו, ועזב את הבית.
במהלך הדיון, המשיך הגבר בנטייתו לצניעות מזוייפת, תוך שהוא מבקש מהשופטת כי ייפסק לו תשלום דמי מזונות לילדיו במינימום ההכרחי. "הגבר טען שמאז שעזב את הבית, הוא מתגורר בדלות אצל אביו המבוגר, ישן על הספה, ומנהל חיים צנועים ביותר". לאחר עדותו "המרגשת" של הבעל, חשף עו"ד של האישה את תמונות המטמון הענק שהתגלה מתחת לרצפות המרתף.

הגבר, התעשת, והחל לטעון כי מדובר בעשרות אלפי שקלים בלבד, וכי הם נשמרו במקום בטוח על מנת שימשו לרכישת רכב משפחתי חדש בהנחה, עקב התשלום במזומן. לכן, טען, הכסף לא נמצא בידיו, שכן התשלום כבר הועבר לסוכנות הרכב. הוא התקשה להסביר מדוע הרגיש צורך להסתיר את הכסף במזומן מתחת למרצפות הבית, ולהעלים אותו מעיני של אשתו. בימים אלה עתיד בית המשפט להכריע מי מבני הזוג דובר אמת, ובהתאם לכך, לפסוק גם את גובה דמי המזונות שבהם יישא האב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך