מ.ס אשדוד שנייה בטבלה

מועדון ספורט אשדוד במקום השני בטבלת הליגה הלאומית. זאת מאחר והפועל פ"ת, גברה על את אחי נצרת (רדיוס של פ"ת בעפולה) 0:2. אשדוד במקום השני בשל העובדה שמכבי הרצליה נוצחה ביום שני על ידי רמה"ש באותה התוצאה, 2:0. לאשדוד נקודה פחות מפ"ת. בשישי אשדוד בעפולה (15.00).
תמונת פרופיל של רוני

מועדון ספורט אשדוד עלתה ביום שישי למקום הראשון בליגה, לאחר ניצחון 0:1 על הפועל ראשל"צ. העלייה הייתה זמנית כי להפועל פ"ת ומכבי הרצליה, הדולקות אחריה, היה משחק חסר.

ביום שני שיחקה הרצליה מול רמה"ש ונוצחה 0:2. בעקבות זאת נשארה אשדוד במקום השני. זאת מאחר והיום, שלישי, אירחה הפועל פ"ת   בעפולה (רדיוס) את אחי נצרת מהמקום ה-13 למשחק השלמה שנדחה בשל מזג אוויר. פ"ת ניצחה 0:2 את אחי נצרת ועלתה למקום הראשון. אשדוד ירדה למקום השני מרחק נקודה מהפועל פ"ת.

אגב עפולה, ביום שישי (15.00), תצא אשדוד למשחק ליגה מול הפועל עפולה מהמקום ה-12, אבל מול האקס של הקבוצה, איל לחמן. כך שצפוי מפגש מעניין בין שתי הקבוצות.

דין דוד חלוץ הקבוצה עדיין לא כשיר למשחק וככל הנראה יוכל לשחק רק במשחק הליגה הבא מול הפועל קטמון המתאוששת. גם אדיר טובול המורחק מהמשחק מול ראשל"צ ייעדר. את מקומו אמור לתפוס אמיר בן שמעון אם יהיה כשיר, או בנצי מושל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך