ירושלים של מטה. האלופה מאשדוד הביסה 59:95 את אס"א ירושלים

האלופה, מכבי בן אשדוד ממשיכה ברצף הניצחונות וזהו הניצחון הרביעי ברציפות, הפעם 59:95, בתום הסיבוב השני על אס"א ירושלים, שלא נמצאת בליגה של אשדוד. הקבוצה סיימה את הסיבוב שלישית ותארח יותר קבוצות צמרת בבית.

ככה בדיוק מסיימים סיבוב.

האלופה מכבי בן אשדוד, אלופת ליגת העל לנשים, הביסה בחוץ את אס"א ירושלים 59:95. ירושלים החמישית ערב המחזור, לא היוותה יריבה לבנות אשדוד שניצחו בכל הרבעים ובכל הפרמטרים.

מי שבלטה היא קטיה לויציקי עם 19 נקודות, אבל גם תרזה פלאיסנס מוניק, שהוסיפה 16 נקודות והרבה כח מתחת לסל, כמו גם טאנישה רייט עם 16 נקודות. בקבוצה מחפשים כזכור זרה נוספת לידה, בכדי שתוסיף לקראת משחקי הסיבוב השלישי והפלייאוף.

הפער מירושלים היה כל כך גדול, שהרבע הרביעי, היה כל כך חד צדדי שהפער רק הלך וגדל. ברבע הזה הותירו בנות אשדוד את ירושלים על 12 נקודות בלבד מול 28. המאמן עדן ענבר שילב במחק את כל שחקניות הסגל שהיו רשומות בטופס המשחק.

הקבוצה סיימה במקום השלישי בטבלה, דבר שיביא לה לשיבוץ נח יותר בסיבוב השלישי, בו תארח יותר קבוצות צמרת אצלה בבית, מאשר אם הייתה מסיימת שנייה. מוזר? הפתרונים לאיגוד הכדורסל.

קלעו לאשדוד: לויצקי 19, פלאיסנס 16, רייט 16, דורון 11, לוקאס 9, קלארק 8, סלווין 6, פרסלי 5,  בן נון 3, ש.ששון 2,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך