פעמיים מכבי: מכבי אשדוד/ באר טוביה ניצחה את מכבי ת"א בפעם השנייה

צילום: לירון מולדובן, לאתר מנהלת הליגה לכדורסל

צביקה שרף ושחקניו רצו להשלים ניצחון שני העונה על מכבי "FOX" ת"א, אחרי ה-83:88 המדהים בסיבוב הקודם, והם עשו את זה בגדול, כשהם רושמים ניצחון ביתי ראשון 86:96 על מחזיקת הגביע שניצחה אותם בהיכל הקריה בכל שבעת הביקורים הקודמים.

MOLD5519
צילום: לירון מולדובן, אתר מנהלת הליגה לכדורסל

אחת ההפתעות הגדולות של העונה הייתה במפגש הקודם בין מכבי "FOX" ת"א למכבי אשדוד/באר טוביה, כאשר החבורה של צביקה שרף הפכה פיגור דו-ספרתי לניצחון 83:88 בהיכל מנורה מבטחים. במשחק הבית האחרון שלה בליגה, ניצחה אשדוד לראשונה אי-פעם את הפועל "הכשרה ביטוח" חולון בבית אחרי שבעה הפסדים. אל המשחק הזה אשדוד/באר טוביה הגיעה במטרה להשלים ניצחון שני על מכבי ת"א. אשדוד עלתה עם סוואן, גארט, וורקמן, תומאס ושולדבראנד, ת"א עם רוצ'סטי, לנדסברג, פניני, רנדל ואמבקווה.

רנדל קלע את הסל הראשון במשחק, אשדוד נכנסה לטירוף התקפי וקלעה 13 נקודות רצופות שהיממו את הצהובים. רנדל היה גם זה שקלע את הסל הבא של האורחים, אוחיון ויבזורי חזרו לליגה אחרי היעדרות לא קצרה ושלשה של האחרון צימקה ל-21:16. שלשה של סוואן הגדילה שוב את הפער, לפני ששגב חתם את הרבע בפיגור 26:20.

סוואן המשיך בחגיגה ברבע השני ושלשה נוספת של תומאס פתחה יתרון 23:33. פניני בחמש נקודות רצופות התחיל לנגוס בפער, אבל נאור שרון עלה מצוין מהספסל וברצף פעולות נפלאות עזר למארחת להגדיל ל-28:38. לנדסברג הוריד ל-43:39. סוואן וגארט החטיאו ולנדסברג השלים את המהפך בפאול וסל במתפרצת, 47:48. שלשה של שולדבראנד חתמה את המחצית ביתרון 48:50.

ברבע השלישי, שלשות של שולדבראנד ואורלנד הגדילו ל-61:73. הרחקה של טבק עזרה לאשדוד להגדיל ל-63:77 בסיום הרבע השלישי.

הול קבע יתרון שיא, 63:79. שרון חזר וקלע שלשה, גארט הוסיף סל והפער עלה ל-66:84. שלשה של לנדסברג ודאנק של שגב גרמו לשרף להזעיק פסק זמן. הצהובים המשיכו את הריצה ורוצ'סטי הוריד ל-84:78. תומאס שבר את הבצורת בפאול וסל, 78:87, דקה וחצי לסיום. רוצ'סטי החטיא מבחוץ וסל נוסף של תומאס החזיר לדו-ספרתי. פניני ואוחיון קברו שלשות גדולות, אבל שרון בחדירה וסוואן ושולדבראנד מהקו לא נתנו להם להתקרב יותר מדי, 86:96בסיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך