כך נחשף פדופיל שתעתע בילדה בת 12

איתמר, גבר צעיר ומרשים, עובד מצטיין בחברה מקומית, ניהל רומן על ילדה בת 12, ותועד רגע לפני שהצליח להתקדם איתה שלב אחד נוסף. הבעלים של החברה בה עבד איתמר נשם לרווחה: "הצלחנו להציל היום ילדה תמימה, שהלכה שבי אחריו"

דוד (שם בדוי) הגיע נסער למשרד שלי. הוא הבעלים של חברה מקומית, המעניקה שירותים בתחום מסוים. מטבע הדברים, לאחר שתבינו את מה שהתרחש בהמשך, אני לא יכול לפרט יתר על המידה ולחשוף פרטים נוספים על החברה, מאחר ועלינו על פרשה חמורה, שבסופו של דבר הגיעה גם לידי המשטרה.

דוד העסיק את איתמר, צעיר בשלהי שנות ה-20 לחייו, שעובד בחברה של דוד כבר שלוש שנים. הוא היה עובד מסור וחרוץ, יעיל מאוד שהתקדם עד לרמה ניהולית וזכה למשרד משלו.

לפני מספר ימים עובד אחר בחברה נכנס למשרדו של דוד כשהוא חיוור. "הייתי בחדר של איתמר, בזמן שהוא היה בשירותים, ישבתי מול המחשב שלו ופתאום קפצה הודעה מדף הפייסבוק שלו. זו הייתה צעירה חתיכה, ורק כשהתקרבתי ראיתי שמדובר בנערה בת 12, מאחר ואני מכיר את ההורים שלה. היא שלחה נשיקות לאיתמר בהודעה, אחרי זה קפצה עוד הודעה שהיא מחכה לו בגן הציבורי ליד הסיטי בשעה שמונה בערב. שמעתי אותו מתקרב, אז התרחקתי מהמחשב", סיפר העובד בקול מלא זעם.

דוד המשיך ואמר: "ליאור, אתה חייב לטפל בעניין, אני לא אתן יד לפדופיל לפעול מתוך המשרד שלי. יש לך יד חופשית מבחינת התקציב. קח את המפתחות של המשרד ובלילה תעשה מה שצריך כדי לראות האם הדברים אכן נכונים".
סמוך לחצות הגעתי עם הצוות שלי למשרדי החברה, התקנו שתי מצלמות נסתרות חדישות במשרדו של איתמר, הוספנו מערכת שמע שתיעדה את כל הקולות מהחדר, וגם הוספתי מכשיר חדשני שהשלים את מה שהיינו צריכים כדי לקבל תמונת מצב על כל מה שיתרחש בחדר בימים הקרובים. חיברנו את הנייד של דוד, כדי שיוכל לראות ב"שידור חי" מה קורה בחדר של העובד שלו, ולמרבה הצער כבר בחלוף 24 שעות קיבלנו תשובות ברורות.

איתמר קיים שיחה עם אותה צעירה בת 12, זו הייתה שיחת וידאו שלא הותירה מקום לספקות – מדובר בפדופיל מסוכן. "אני לא יכול לשכוח אותך, את היד העדינה שלך, את הנשיקה הטעימה שנתת לי אתמול. לא נרדמתי כל הלילה". איתמר הרעיף אהבה על הילדה התמימה, הבטיח לה הבטחות וביקש ממנה לבוא איתו היום בערב לטיול ברכבו באזור חוף הים.

דוד היה בהלם מוחלט, הוא קרא לי בדחיפות, וכמובן שחיזקתי את התחושות שלו להגיש את החומר לידי המשטרה. "אני מוותר על עובד מצוין, אבל רוצה להציל את הילדה החמודה הזו מידיו של פדופיל מסוכן", הוא אמר. איתמר נעצר, וטען כי חשב שמדובר בנערה בת 16 ששיתפה עימו פעולה ולא גילתה את גילה האמיתי. הוא שוחרר בתנאים מגבילים וכמובן לא חזר לעבוד אצל דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך