לסיים היום, סיבוב שני בניצחון

ביום שני (19.00) תצא מכבי בן אשדוד אלופת הליגה בכדורסל, למשחק מול אס"א ירושלים. המטרה להשיג ניצחון רביעי ברציפות, למרות שאם תסיים שלישית את הסיבוב תארח יותר קבוצות צמרת בבית. היו"ר טלי קריאף : "לא עושים חישובים". הקבוצה ממשיכה לחפש זרה שלישית, גם בסין. המטרה להביא שחקנית אמריקאית גבוהה.
זכתה למנוחה. לויצקי
זכתה למנוחה. לויצקי

אלופת המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן אשדוד, תצא למשחק מול אס"א ירושלים, שתסיים את הסיבוב השני בליגה. המטרה לסיים בניצחון ולהמשיך את המומנטום המצוין בו נמצאת הקבוצה ולהשיג ניצחון רביעי ברציפות.

אשדוד ממוקמת במקום השלישי עם אותן נקודות כמו השנייה בליגה בנות הרצליה. אס"א ירושלים נמצאת במקום החמישי רחוקה מחבורת הצמרת שמתמודדות על האליפות. על הנייר אשדוד צריכה להשיג ניצחון ליגה נוסף ולסיים את הסיבוב כאמור בניצחון. אגב אם אשדוד תסיים במקום השלישי, הרי ששיבוץ הסיבוב השלישי יהיה לה טוב יותר, כי תארח יותר קבוצות צמרת בבית.

היו"ר טלי קראיף התייחסה לעניין: "נכון שהמקום השלישי טוב לנו יותר, אבל אנחנו לא עושים חישובים. אנחנו אמורים לנצח את כולם".

הקבוצה ממשיכה לחפש זרה שלישית בנוסף לטאנישה רייט ולתרזה פלאיסנס מוניק . בקבוצה מחכים כאמור לליגה הסינית והמטרה היא לחכות לאמריקאיות שיסיימו שם חוזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך