מכבי ת"א בראשון באשדוד

בסיבוב הקודם ניצחה אשדוד את מכבי ת"א 83:88 והפתיעה את כל הליגה. מחר, ראשון (21.05), תגיע מכבי ת"א לאשדוד. מכבי ת"א אחרת עם מאמן אחר ומחוזקת כנראה גל מקל. אבל אשדוד יכולה לנצח כל קבוצה השנה. הרבה תלוי בדינוטה גארט וצ'ארלס תומאס ואיזה יום יתפוס אייזה סוואן הלא יציב.
דיונטה גארט אחרי סל
דיונטה גארט מהטובים במחצית באשדוד. (צילום לירון מולדובן באדיבות מנהלת ליגת הכדורסל)

מכבי ת"א מגיעה ביום ראשון לאשדוד (21.05), לאולם הקריה באשדוד. משחק מול מכבי ת"א, תמיד הוא חגיגית כדורסל.

בסיבוב הקודם, ניצחה אשדוד את מכבי ת"א בביתה של ת"א, 83:88 והפתיעה את כל הליגה. ניצחון של אשדוד לא ייתפס שוב כניצחון, אבל גם הפעם מכבי ת"א, השנייה בטבלה, מגיעה כמועדפת לנצח, למרות עזיבתו של פארמר. ת"א היא לא זו של הסיבוב הקודם. היא החליפה מאמן את ז'אן טבק וצירפה את גל מקל, שיישחק ככל הנראה מול אשדוד. אבל עדיין אשדוד יכולה לנצח כל קבוצה העונה והיא הוכיחה את זה.

גל מקל. ישחק רק אם השיחרור מבלגראד יגיע.
גל מקל. ישחק רק אם השיחרור מבלגראד יגיע.

הרבה תלוי בזרים של הקבוצה, דיונטה גארט וצ'ארלס תומאס שמגיעים כל משחק ונותנים את שלהם. לא פחות חשוב תהיה באיזו יכולת יגיע אייזה סוואן, הלא יציב העונה. הוא תמיד המתפתח ויכולת טובה שלו, בדרך כלל מבשרת גם ניצחון.

מכבי אשדוד שרוצה פליאוף עליון השנה (ובינתיים השיגה חצי גמר גביע המדינה), נמצאת נקודה מהמקום ממנו לא עולים, כשהפועל ת"א ואילת דולקות אחריה. אחרי המשחק מול מכבי ת"א, ייוותרו 6 משחקים לעונה הרגילה, כך שכל ניצחון הוא סופר חשוב. מצד שני, ניצחון של אשדוד יקפיץ אותה לתוך חבורה של קבוצות עם מספר נקודות כמעט זהה. כך שהמשחק הזה הוא מאוד קריטי לקבוצה.

ישפטו, דוד רומנו, כפיר מועלם, ניר קרן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך