אשדוד תארח את בני יהודה בשמינית גביע המדינה. בשישי בליגה את ראשל"צ

יוסי מזרחי חוזר לאשדוד, כך נקבע בהגרלת שלב שמינית גמר גביע המדינה כשמ.ס אשדוד תפגוש את בני יהודה מליגת העל באצטדיון הי"א, לאחר תקופה ארוכה, רועי דיין עשוי להשתלב בהרכב הקבוצה במשחק מול ראשל"צ (15.00) ביום שישי. דיין נעדר כמעט מתחילת העונה בשל בעיה בגב ושיחק מעט מול אחי נצרת בגביע המדינה בשלישי. דין דוד ימשיך לה להשתמש בו בתבנית.עדר. קרית שמונה מעוניינת במיכאל סירוטקין קפטן הקבוצה.
אינברום וקינדה
אחד שיפתח (אינברום) ואחד שיחסר (קינדה)

מ.ס אשדוד הוגרלה הערב מול בני יהודה תל אביב בשלב שמינית גמר גביע הטוטו, ולראשונה מאז שירדו ליגה בתום העונה שעברה תפגוש אשדוד נציגה מליגת העל שתתארח באיצטדיון היא' באשדוד. המשחקים יערכו ב-26/27 בינואר.

כזכור מ.ס הגיעה לשלב שמינית הגמר לאחר שניצחה את מכבי קריית אתא ולאחר מכן פגשה את מכבי אחי נצרת בבית וניצחה 2:0. בני יהודה מנגד ניצחה את מכבי עכו 2-1 בסיבוב ח' והיא מדורגת במקום ה-10 בטבלת ליגת העל כשמאמנה הוא יוסי מזרחי שאימן בעבר את מ.ס אשדוד.

רוני אואט מאמן הקבוצה, הגיב לתוצאות ההגרלה ואמר ל"אשדוד אונליין": ככל שעולים בשלבים הגבוהים. גם ההגרלות קשות ומעניינות. בני יהודה קבוצה מצוינת עם מאמן מנוסה מאוד. שנמצאת על הסף של פליאוף עליון. אבל בגביע כמו בגביע. אני שמח שזה בבית זה יהיה טוב לקהל ולנו להרגיש שוב את ליגת העל״

רועי דיין, שחקנה של מועדון ספורט אשדוד, עשוי לחזור להרכב הקבוצה, בשישי (15.00) מול הפועל ראשל"צ, לאחר היעדרות ארוכה מתחילת העונה. גם אם לא יפתח בהרכב, הוא עשוי לקבל דקות משחק רבות, בהתאם להתפתחות במשחק.

דיין שסבל מכאבים בגבו, נעדר כמעט מתחילת העונה. ביום שלישי שותף מעט במשחק הגביע מול אחי נצרת. השחקן עצמו אמר כי מבחינתו הוא יכול לשחק. אם אכן דיין חוזר לכושר מלא, אין ספק שמדובר בכח רב שיוסיף דיין, בחלק הקדמי של הקבוצה. גורם בקבוצה אמר כי אם רועי דיין בכושר משחק, הרי מדובר בחיזוק הטוב ביותר שהקבוצה יכולה הייתה לעשות.

לעומתו דין דוד ימשיך להעדר. דוד נעדר ממספר המשחקים האחרונים של הקבוצה בגלל בעיה בשרירי הבטן, עומס ככל הנראה והוא ייעדר גם מול ראשל"צ ואולי גם מול עפולה בחוץ.

נודע כי קרית שמונה מעוניינת במיכאל סירוטקין, בלמה של הקבוצה והקפטן, שיצטרף בחלון ההעברות

(צילום ועריכה: רפאל קסטרו אנליסט מועדון ספורט אשדוד)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך