עלייתו ונפילתו של השף גיא פרץ

בית המשפט המחוזי הוציא צו פירוק לחברה של גיא פרץ בשל חובות של 21 מיליון שקלים. לאחר צ'קים לספקים החלו לחזור והבנקים החלו להגביל אשראי "8 שנים של הצלחה מסתיימים בימים אלו לצערי לאחר עסקה כושלת בה נפלנו עם נוכל שהוליך אותנו שולל" כתב לעוקביו הרבים בפייסבוק

צו פירוק ניתן לחברת המזון של גיא פרץ מבעלי חברת ההסעדה ג'י אף אנד בי סרוויס (GF&B Service), שהפעילה את מסעדת אנדיב ואת חדר האוכל במלון ווסט באשדוד ואת ג'י קפה בפארק אשדוד ים, כך החליט בית המשפט לאחר שהובא בפניו בקשה מוקדמת של פרץ לצו הקפאת הליכים, נטען כי לחברה חובות בסך 21 מיליוני שקלים. החברה ביקשה מבית המשפט כי ימנה נאמן לחברה בזמן שפרץ יעשה מאמץ לייצב את העסק ובעזרת תוכנית הבראה יחזיר כסף לנושים.

השף גיא פרץ, מבעלי החברה נחשב לשף מוביל בארץ ויועץ קולינרי, בנה אימפריה קולינרית ששלטה באזור הדרום ובנה את עצמו כמותג תחת השם "השף המתלבש", העסיק בעסקיו מאות עובדים וגם הוציא מספר ספרי בישול וגם זכה במספר ב – 13 מדליות בינלאומיות בבישול וקולינריה.

גיא פרץ עצמו הגיב בדף הפייסבוק שלו וכתב:

"אחרי תקופה יפה , שהצלחנו לבנות אימפריה קולינארית , משגשגת ונערצת אשר פירנסה מאוד עובדים , משפחות ספקים , ידענו לעבור ימים יפים, מסיבות, ארוחות פסטיבלים, ערבי התרמה, אירוחים של שפים , סיורים , לימוד והדרכה .
ידענו ימים קשים , מלחמות , קסאמים ,גראדים וגם את זה עברנו. שפע של קולינאריה איכותית , אלפי לקוחות ומעריצים והמון אהבה לאירוח . קבוצת gf&b הייתה למופת ומודל לחיקוי והערצה בעולם הקולינריה , המלונאות והאירוח , ועל זו גאוותי!

8 שנים של הצלחה מסתיימים בימים אלו לצערי לאחר עסקה כושלת בה נפלנו עם נוכל שהוליך אותנו שולל בחודשים האחרונים וגרם לקריסת החברה ולפרקה . ( סיפור זה עוד ידובר רבות ולא ארחיב על זה כאן)

אני רוצה להודות לאנשים היקרים שהיו לצידי כל השנים הללו, לעובדים היקרים , חברים, שותפים , ספקים ולקוחות! בימים אלו אני לוקח פסק זמן , למנוחה , רגיעה קצרה וזמן למשפחה .
ננוח , נתחזק , נחשב מסלול מחדש , ונתחיל שוב ! תודה לכל מי שלצידי בימים אלו ובכל השנים שף , גיא פרץ "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך