צעיר בן 21 חלה בדלקת פרקים ויקבל מהביטוח הלאומי 850 אלף שקל

צעיר שאיבד את כושר עבודתו בשל מחלקת פרקים חריפה, תבע את הביטוח הלאומי, ויוכל להתנחם בכך שיקבל לאורך חייו סכום מצטבר של כ-850 אלף שקל

א', צעיר בן 21, אשר חלה בדלקת פרקים יקבל מהמוסד לביטוח לאומי כ-850,000 שקל. למעשה, הצעיר שחלה במחלת פרקים, יקבל גמלה חודשית בגובה מצטבר של מאות אלפי שקלים למשך כל ימי חייו. דלקת פרקים מוכרת על ידי המוסד לביטוח לאומי ומופיעה בספר התקנות "קביעת דרגת נכות", אלו נקבעים ע"י הוועדה הרפואית בהתאם למידת חומרתה.

א' הגיע למשרד עו"ד גונטמכר הילל-טבול באשדוד, בכדי שייצג אותו בתביעה מול המוסך לביטוח לאומי. עורכי הדין מאיר הילל-טבול ואיגור גונטמכר, הפנו את א' מייד לרופאיו המטפלים בקופ"ח, לשם עריכת מספר בדיקות פרטניות, אשר יש בכוחן להטות את הכף בעת קבלת החלטות בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי.

לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות הוגשה ע"י משרד עורכי דין גונטמכר הילל-טבול תביעה לביטוח לאומי, אשר כללה בין היתר את הטענה, כי בשל מצבו הרפואי, א' מתקשה לתפקד, איבד את כושר עבודתו ומשכך יתקשה מאוד להשתלב במעגל העבודה. בנוסף, עקב חוליו נאלץ א' לטפל בעצמו במרבית שעות, ואף מעסיק אינו ניאות להעסיקו במצבו הרפואי. ואם לא די בכך, הפגיעה משפיעה גם ביתר מישורי חייו בפעולות בסיסיות ויומיומיות ונמנע ממנו לתפקד בצורה נורמאלית כפי יתר בני גילו.

א' התייצב למספר ועדות בביטוח לאומי במסגרת ענף נכות כללית. בתום סדרת הבדיקות, המוסד לביטוח לאומי אישר התביעה, העביר לחשבונו של א' תשלום חד פעמי רטרואקטיבי וקצבה חודשית למשך ימי חייו בשיעור מצטבר של מאות אלפי שקלים. חשוב לציין כי סכום קצבת הנכות נובעת מדרגת אי כושר, מהנכות הרפואית, מהרכב המשפחה ומההכנסות של התובע ושל בת הזוג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך