הגברים של אשדוד בחצי הגמר מול מכבי ראשל"צ הנשים מול הרצליה

קבוצות הכדורסל של אשדוד השתתפו בהגרלת חצאי הגמר. קבוצת הגברים של מכבי אשדוד הוגרלה בחצי הגמר לשחק מול ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה. חצי הגמר השני , מכבי ת"א מול נס ציונה. המשחקים ייערכו ב-15.2 בהיכל מנורה. קבוצת הנשים, אלופת המדינה, מכבי בן אשדוד, תפגוש את בנות הרצליה. בחצי הגמר השני לנשים רמת חן נגד חולון. המשחקים ייערכו ב-14.3 ברמלה.

ביום שלישי נערכה הגרלת חצאי גמר גביע המדינה, במשרדי איגוד הכדורסל לגברים ונשים.

ההגרלה הפגישה במשחק הגברים את  מכבי אשדוד באר טוביה מול מכבי ראשל"צ. בחצי הגמר השני, ייפגשו מחזיקת הגביע, מכבי ת"א מול נס ציונה. באשדוד רצו את נס ציונה, אבל שמחו מנגד שלא קיבלו את מכבי ת"א. המשחקים ייערכו בהיכל מנורה ב-15.2

יו״ר מכבי אשדוד, יורם אסרף, אמר לאחר ההגרלה לתקשורת: "הגרלה לא פשוטה. אני חושב שראשון קבוצה מצויינת, והייתי שמח יותר לקבל את נס ציונה, למרות שבכדורסל כמו בספורט, הכל יכול להיות ולגביע חוקים משלו. אנחנו נבוא מוכנים, אנחנו קבוצה טובה מאד שתבוא להילחם בכדי לעלות לגמר ואני מאמין שנצליח. לפני שלוש שנים כשהגענו לחצי הגמר הבאנו כ-2500 אוהדים, אני מקווה שנעבור את המספר הזה. אני חושב שיש לנו סיכוי לעשות את זה ותלוי מי יגיע לגמר. אם נס ציונה יפתיעו זאת יכולה להיות חוויה מעניינת. יש ארבע קבוצות מצוינות והטובה מכולן תנצח".

אגב אשדוד, מחפשת שחקנים לחיזוק, בליגת העל ובלגיה הלאומית. התקציב של אשדוד לא מאפשר לה להחתים שחקנים בליגת העל, אלא כנראה רק בהחלפה. הדוגמא היא שלומי הרוש שכנראה יחתום בחולון.

קבוצת הנשים של אשדוד, מכבי בן אשדוד, הוגרלה לשחק אף היא היום שלישי, הגרלת חצי גמר גביע המדינה התקיימה אחה"צ, ואשדוד תפגוש את בנות הרצליה, קבוצת הצמרת שממוקמת כרגע במקום השני עם מספר נקודות זהה לאשדוד. חצי הגמר השני יפגיש את אליצור חולון מול רמת חן הראשונה. כנראה שעד אז תצרף הקבוצה זרה שלישית, גבוהה שהיא מחפשת.

המשחקים ייערו ב-14.3 ברמלה ואילו משחק הגמר ייערך 3 ימים מאוחר יותר (17/3) באותו אולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך