86 סיבות לחגוג לעדן ענבר. אשדוד גברה 70:86 על רמה"ש

עדן ענבר מאמן מכבי בן אשדוד בכדורסל נשים, חגג בשני יום הולדת 44 והקבוצה שלו החזירה לו בניצחון שני תוך 5 ימים (הראשון בגביע) על רמה"ש 70:86. ניצחון שהשווה את הנקודות של האלופה מאשדוד לזו של השנייה מרמה"ש. האלופה חוזרת הסיבוב ובגדול.

מכבי בן אשדוד חוזרת בגדול. האלופה חוזרת לעצמה בסיבוב השני ובגדול. אשדוד ניצחה בתוך 5 ימים את רמה"ש השנייה (הניצחון הראשון בגביע המדינה) והפעם 70:86 ועלייה למקום השני עם נקודות זהות לרמה"ש.

אבל זה בא בדיוק בזמן הנכון. מה זאת אומרת בזמן הנכון, ביום הנכון. ביום שבו מאמן הקבוצה, עדן ענבר חגג 44, החזירה לו הקבוצה ב-86 נקודות. עוד 2 והיו מחזירים לו כפול מגילו…

המחצית הראשונה עוד נגמרה בצורה צמודה 36:37 לאורחת מרמה"ש. גם הרבע השלישי היה צמוד ונגמר בשיווין 22:22 – 58:59 שוב לאורחת. אבל אז הגיע הרבע הרביעי ובו הייתה קבוצה אחת בלבד, זו של האלופה מאשדוד.

אשדוד לא נתנה כל סיכוי לרמה"ש. היא סגרה מצוין בהגנה ובהתקפה שלטה בכמעט בכל הכדורים מתחת לסל. הרבע נגמר בתוצאה 28:11!!!! ובסיום 86:70. טאנישה רייט ותרזה מוניק פלאיסנס משתלבות מצוין ולהן כרגיל הוסיפו, אלישה קלארק (המצטיינת), שי דורון וקטיה לויצקי. ועדיין הקבוצה מחפשת עוד זרה גבוהה. האלופה חוזרת כבר אמרנו?

קלעו לאשדוד: קלארק 24, לויצקי 20, רייט 17, דורון 13, פלאיסנס 10, סלווין 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך