מפלה משפטית להלן גלבר

בית המשפט דחה היום את בקשתה של הלן גלבר במספר סוגיות סביב תביעתה בעניין מינויו של דורון חזן כמהנדס עיריית אשדוד

חבל מאוד ששיקולים פוליטיים צרים ורצון לעשות הון פוליטי גורמים לעיכוב בהתפתחות העיר. כנראה שגם בית המשפט הבין זאת, ודחה היום על הסף את בקשותיה של חברת המועצה הלן גלבר, בעניין מינויו של מהנדס העיר דורון חזן, שאגב זוכה לתשבחות מצד קבלנים ויזמים על כך שהוא משחרר את צוואר הבקבוק שנוצר בשנים האחרונות במינהל ההנדסה.

המהנדס חזן נכנס לתפקיד עם אמביציה אדירה ומוביל קו של קידום פרויקטים עירוניים בצורה מהירה ויעילה, כמובן תוך כדי הקפדה על קיום הליכים מסודרים על פי הכללים הקבועים בחוק.

דיון בבית הדין האזורי לעבודה
כאמור, בדיון שנערך היום (11.1.2016), בבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, דחתה כב' השופטת אנגלברג-שהם את בקשתה של חברת האופוזיציה גב' הלן גלבר לזמן את ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ואת היועמ"ש של העירייה, עו"ד רוני עמיר, להעיד בתיק.

גב' גלבר הגישה כידוע בקשה להעיד מספר רב של נושאי משרה וגורמים אשר היו מעורבים בתהליך בחירתו של מר דורון חזן למהנדס העיר, וביהמ"ש קבע כי זימונם של ראש העיר והיועמ"ש אינו רלבנטי. כמו כן, נדחתה הבקשה לחקור את מר נעים שומר ואת עובדת העירייה, גב' שרה בן חמו, חקירה נגדית, שכן השופטת דחתה את הטענה הבסיסית לפיה מדובר בהכרח בעדים עוינים.

במהלך הדיון העידה הגב' בן חמו באופן רהוט על הנסיבות שבהן טופלה פנייתו של מר חזן והתיק נדחה להמשך דיון לחודש מאי 2016.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך