כך ניצלו חיי גיסו של ראש העיר אשדוד

יצחק ביטון, בעלה של אחותו של ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הגיע לאחרונה למרפאת כללית אשדוד ג' ולאחר בדיקה ביקש להשתחרר חזרה לביתו. התעקשותן של ד"ר אלינה וטמכר ואחות המרפאה, אלה זץ, שיישאר במרפאה להשגחה מלאה ויועבר באמבולנס לבית החולים קפלן – הביאה לאישוש מצבו ושחרורו מקפלן במצב טוב להמשך מעקב במרפאה.

יצחק ביטון (69), תושב אשדוד, גיסו של ראש העיר, יצא לפנסיה לפני שנה, הרגיש במהלך הלילה לא טוב ונסע למרפאה שיבדקו שהכול בסדר. "הגעתי למרפאה מוקדם בבוקר כדי להיבדק ולחזור הביתה. האחות אלה זץ המקסימה והלבבית לקחה אותי לבדיקה אצל ד"ר אלינה וטמכר שהחליטה מידית על מתן עירוי מים בשל חשש להתייבשות", הוא מספר. "לאחר מכן כבר רציתי ללכת הביתה, ולפתע ראיתי את אחות המרפאה, אלה זץ, עוזבת את תחנת בדיקות הדם ומגיעה אלי ומבקשת ממני לשבת לנוח תוך השגחה מלאה שלה. היא אפילו דיברה עם אשתי, והחליטה לשלוח אותי מיד לקפלן והזמינה אמבולנס". יצחק התאשפז למספר ימים במחלקה הפנימית בבית החולים קפלן להמשך הערכת מצבו וטיפול רפואי מתאים.

אלה זץ, אחות מרפאת כללית אשדוד ג' במחוז מרכז, סיפרה כי יצחק הגיע במהלך בדיקות דם והתלונן שאינו מרגיש טוב וככל הנראה התייבש. "עזבתי את כל בדיקות הדם ורצתי אתו לרופאה והיא בדקה אותו והחליטה לתת לו עירוי, ולקחנו אותו לחדר אחות והיה שם במשך שעתיים עם מעקב צמוד", היא מתארת. "הוא רצה להשתחרר הביתה וכשקם ואמר 'ביי' ראיתי שעדין אינו כשיר ללכת הביתה, החזרתי אותו מהר והתעקשתי להזמין אמבולנס לקפלן ואף שוחחתי עם אשתו על כך. אין ספק שהערנות של צוות המרפאה מנעה סיבוך אפשרי ומיותר", היא הסבירה.

ד"ר סטיבן מלניק, מנהל מחלקה פנימית בבית החולים קפלן, אמר כי יצחק הגיע עם חום בעקבות המלצתה של הרופאה המטפלת בכללית. "המטופל עבר בדיקות הערכה מקיפות ביותר ולאחר מכן טיפול תרופתי ומנוחה כללית של מספר ימים באשפוז, ובסיומם הוא נבדק שוב ויצא במצב כללי טוב להמשך מעקב במרפאה".

יצחק ביטון אמר כי הוא מעריך מאוד את ההתעקשות של ד"רוטמכר ואלה זץ שימשיך לנוח במרפאה ולא ילך הביתה ולאחר מכן הזמנת אמבולנס לקפלן. "הרופאה והאחות אמרו לי שמעכשיו הן מחליטות בשבילי כי מדובר בבריאות שלי…הערכתי הרבה לאלו שטיפלו בי וראיתי רופאים ואחיות נפלאים, גם במרפאה בכללית אשדוד וגם בקפלן. תודה להם בשמי", הוא סיכם. אלה זץ, אחות המרפאה, אמרה שהמסר באירוע הזה הוא ללקוחות להיות קשובים להנחיות והמלצות הצוות הרפואי במרפאה "ולנו להיות ערניים ולהתעקש כי אם יש ספק אז אין ספק…".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך