הפרטים נחשפים: הנייד של המחבלת זוהה בדרכו לאשדוד

המחבלת נעצרה ע"י השב"כ, הבעל אותר בדרכו לאשדוד עם הנייד שלה

נחשפים פרטים נוספים בנוגע למחבלת החשודה כי רצתה לבצע פיגוע ראווה באשדוד. מבדיקה של כוחות הביטחון והשב"כ עולה כי הנייד של המחבלת, שלגביה יש התרעה כבר מספר ימים, זוהה עושה את הדרך משדרות לאשדוד. נפרסו מחסומי משטרה ובעלה נתפס כשהוא עם הנייד שלה. הבעל נחקר, ובמקביל כוחותינו עצרו את המחבלת בבית שבאזור השומרון.

בוקר מלא בשמועות עבר על תושבי אשדוד, לאחר שמשטרת מרחב לכיש פרסמה הודעה מדאיגה: בשל חשש שתושבת בית סירה עלולה לבצע פיגוע באזור אשדוד, הוקמו מחסומים לאורך כל הכבישים המובילים לאשדוד ואשקלון. מדובר בחשודה חמאד דיאנא, שעלתה על רכב טרנזיט לבן בכביש 232 מפלסים לכיוון אשדוד. לא מכבר היא הצהירה כי יש לה  כוונה לבצע פיגוע גדול, והערכה היא שהכיוון שלה הוא אשדוד או אשקלון. משטרת מרחב לכיש פרסה כוחות גדולים באזור ויש פקקי תנועה באזור הכניסה לאשדוד.

בעקבות פעילות מהירה ויעילה של כוחות הביטחון, בשיתוף השב"כ, נלכד כאמור בעלה, שהיה אמור להוביל את המחבלת לכיוון אשדוד. בתחקור ראשוני בשטח נמצא כי החשודה לא נכנסה לשטח ישראל. החשוד נעצר והועבר לגורמי החקירה הרלוונטיים. מחסומי האזעקה שהוקמו בכניסות לאשדוד הוסרו והתנועה חזרה לשגרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך