נאור שרון בדרך לראשל"צ הרוש מתרחק מאשדוד

נאור שרון יעזוב ככל הנראה את אשדוד/ באר טוביה לראשל"צ שמחפשת חיזוק בגלל הפציעה של שחקנה בן שימול. שלומי הרוש שדובר על הגעתו לקבוצה ושחרר מאילת, מתרחק מאשדוד בגלל כסף. היו"ר אסרף: "אין לנו כסף עבור שרון, אבל אנחנו מחפשים שחקנים לחיזוק".

נאור שרון, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה ישוחרר ככל הנראה למכבי ראשל"צ, שמחפשת שחקן במקום אבי בן שימול שייעדר בשל קרע במינסקוס ויעבור ניתוח. נאור שרון לא קיבל מספיק דקות משחק אצל צביקה שרף ולכן באשדוד ייתנו לו ללכת. מצד שני הוחלט כי השחקן לא ישוחרר לאילת, עשויה להיות ריביה של אשדוד בעלייה לפליאוף.

לגבי שלומי הרוש, שבקבוצה רצו והוא שוחרר מאילת, הרי שהאחרון ככל הנראה לא יגיע או לפחות מתרחק בשלב הזה, בגלל הפערים הכספיים. אשדוד לא תוכל לעמוד בסכומים של עלות השחקן.

היו"ר יורם אסרף אמר על העניין: "נאור שרון לא יגיע לקבוצה בגלל העניין הכספי. אבל אנחנו ממשיכים לחפש שחקנים לחיזוק הקבוצה. עדיין אין שחקן מסוים, אבל נמשיך לחפש".

בקבוצה היו מאושרים מהעלייה לחצי גמר גביע המדינה לאחר הניצחון על קריית-גת. אגב המאמן צביקה שרף התייחס אף הוא לעניין הכספי ואמר בראיון בסיום: "הגיע הזמן שלאשדוד יהיה ספונסר. לא יכול להיות שקבוצה שכזו לא יהיה לה אחד כזה". הגרלת חצי הגמר ביום שלישי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך