האלופה מאשדוד בחצי הגמר לאחר 58:81 על רמה"ש

כמעט שנה חיכו במכבי בן אשדוד, אלופת ליגת הנשים בכדורסל, לרגע הזה, להדיח את רמה"ש מגביע המדינה. בשנה שעברה הדיחה רמה"ש את אשדוד בחצי הגמר והיום, חמישי, הביסה אשדוד בחוץ את רמה"ש 58:81, במשחק שהיה כמעט חד צדדי ועלתה בסטייל לחצי הגמר. ביום שני תפגוש אשדוד בבית את...רמה"ש. ביום שלישי הגרלת חצי הגמר.
הגביע
רוצות גביע.

על הנייר זה היה אחד המשחקים הקשים ביותר למכבי בן אשדוד. משחק רבע גמר גביע המדינה,  מול רמה"ש, בחוץ, לאחר שרמה"ש ניצחה את אשדוד בליגה ונמצאת מעליה בטבלה. אותה רמה"ש, שהדיחה את אשדוד בחצי הגמר בעונה שעברה. הכל על הנייר. במציאות זה היה חצי טיול ואם תרצו טיול שלם, לחצי גמר גביע המדינה, כשהאלופה, מכבי בו אשדוד מביסה את רמה"ש, יש יגידו משפילה, 81:58. ביום שני אגב.. הן ייפגשו (18.30), באשדוד למשחק ליגה.

כמעט שנה חיכתה אשדוד לרגע הזה. אותה רמה"ש שהדיחה אותה בחצי הגמר אשתקד. אותה רמה"ש, שנחשבת אולי ליריבה המרה ביותר של אשדוד מכל הבחינות. איך אמר המאמן עדן ענבר: עבור השחקניות שלי לא היה משחק חשוב יותר מזה". לא רק בגלל הגביע, אלא גם בגלל ההדחה והיריבות בין הקבוצות. מדובר בניצחון שיהיה גם זריקת עידוד לקראת המאבק על הליגה.

גם הקהל של אשדוד נהנה ברמה"ש. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים)
גם הקהל של אשדוד נהנה ברמה"ש. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים)

אשדוד ניצחה בכל הרבעים במיוחד ברבע השני, בו ניצחה 13:27, במשחק הגנה אגרסיבי, חיסלה אשדוד לגמרי את המשחק של רמה"ש. רק במחצית הראשונה לקחו בנות האלופה, 16 ריבאונדים וזה אומר הכל. זה היה משחקה הראשון של טאנישה רייט בקבוצה. היא אומנם קלעה רק 8 נקודות , אבל שיחקה למרות העייפות מעל 31 דקות והתרומה שלה היתה גם במנהיגות, לא רק מקצועית. אבל כרגיל את מירב הנקודות נתנו הטריו, קלארק (25 נק' – המצטיינת במשחק), דורון (14) ולויצקי 12. הקבוצה נראית מצויין עם הזרות החדשות ואם זה יימשך ככה, אז הכל פתוח והאלופה חזרה לעניינים.

. בנוסף לאשדוד עלו גם מחזיקת הגביע בנות הרצליה,  מוליכת הטבלה מכבי רמת חן  ואליצור חולון, העפילו לחצי גמר גביע המדינה ווינר לנשים. ההגרלה ביום שלישי הקרוב בשעה 16:10 יחד עם הגרלת חצי גמר הגביע לגברים במשרדי איגוד הכדורסל. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-14.3 באולם ברמלה ושלושה ימים לאחר מכן משחק הגמר.

קלעו לאשדוד: קלארק 25, דורון 14, לויצקי 12, רייט 8, פלאיסנס 6, אוליבר ופרסלי 5 כ"א, סלווין ובן-נון 3 כ"א.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך