מודעה בסניף ויקטורי באשדוד: "כסף שנטען לתווי הקנייה עקב תקלה ולא הוחזר – ינוכה משכר העובדים"

לקוחה של רשת הסופרים ויקטורי נתקלה במודעה שמסבירה ללקוחות במקום כי סכום שנטען פעמיים לתו קנייה עקב שגיאה טכנית, ינוכה משכר העובדים. החברה מנגדת טוענת כי "חברת ויקטורי לא נוהגת לפעול בשיטות הללו". בעקבות הפרסום מנהל הסניף העלה תמונה ברשתות החברתיות בה הוא מודה ומתנצל על טעותו

כל מי שנכנס השבוע לסניף ויקטורי באשדוד לא יכול לשא לקלוט את המודעה שתלתה הנהלת החנות ופנתה לכל הלקוחות "לקוחות יקרים, אשמח לתשומת ליבכם ושיתוף פעולה. לקוחות אשר הוחזר להם כסף לכרטיס ויקטורי (כרטיסים כחולים) עקב בעיה בשידור ונעשה בו כבר שימוש, כלומר כפל תשלום, מתבקשים להחזיר את הכרטיס\הכסף לקופה הראשית. זה יורד ממשכורת העובדים. נשמח לשיתוף פעולה והגינות" הכוונה לתווי קנייה שניתן להטעין.

mnkrct44

לקוחה כועסת שראתהנ את המודעה הזאת ענתה לו במודעה אחרת שתלתה מתחת וכתבה: "מנהל סניף יקר, אני מברכת על דאגתך לעובדים. למעסיק אסור לנכות משכר העובדים כל ניכוי שכר שלא הותר על פי החוק. תשומת ליבך כי ניתן להגיש תלונה ליחידת האכיפה במשרד הכלכלה נגד מעסיק הפועל בניגוד להוראה זו. אשמח להגינות ושמירה על זכויות העובדים בניגוד לחוק".

בחברת ויקטורי הופתעו לשמוע על המהלך שעשו בסניף האשדודי ואמרו בתגובה: "הופתענו לקרוא את המסמך הזה. הנושא לא מוכר לנו ובכל מקרה חברת ויקטורי לא נוהגת לפעול בשיטות הללו".

עדכון:
מנהל הסניף ביטון יעיש התנצל והעלה תמונה שהופצה ברשתות החברתיות בה הוא מתנצל על העניין, מודה שטעה ומציין שרשת ויקטורי אינה גובה כספים כאלה מהעובדים
pi

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך