פירסום ראשון: ניבאלדו הצטרף למ.ס אשדוד

בלם מכבי יבנה, ניבאלדו, הצטרף באופן רשמי למ.ס אשדוד וחתם בקבוצה לעונה וחצי. זהו הרכש הראשון של הקבוצה בחלון ההעברות, שחיפשה שחקן מנוסה בתפקידו. ניבאלדו יוכל כבר לשחק במשחק הקרוב מול בית"ר רמלה.

חיזוק משמעותי למ.ס אשדוד. בלם מכבי יבנה, ניבאלדו הצטרף לקבוצה באופן רשמי וחתם  לעונה וחצי. הוא יוכל כבר במחזור הקרוב לשחק מול בית"ר רמלה, ביום שישי (15.00). בקבוצה רצו מאוד את השחקן, גם בגלל הניסיון שלו וגם בגלל הרצון לחזק את חוליית ההגנה. באשדוד רצו רק שחקן מנוסה וניבאלדו התאים בדיוק לפרופיל של השחקן שחיפשו.

ניבאלדו אמור כבר להצטרף לאימוני הקבוצה. אגב בקבוצה עשויים להתחזק גם בעוד שחקן בתפקיד הקשר-חלוץ. כמו שזה נראה גם הוא יהיה שחקן זר. החתמתו של ניבאלדו מלמדת כי מ.ס אשדו הולכת בכל הכח על ליגת העל. הקבוצה סימנה את המטרה הזו כבר בתחילת העונה ועכשיו בחלון ההעברות היא עושה את התוספות שלדעתה יביאו אותה לליגת העל.

צילום: נתנאל פריאנטי
צילום: נתנאל פריאנטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך