אלון דאי מאשדוד, סיכם לעונה נוספת בסבב הנסקאר

אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד, סיכם לעונה נוספת בקבוצתו CAAL וימשיך בסבב הנסקאר באירופה. אלון, שהוא סגן אלוף אירופה בסבב, מסתער השנה על תואר האליפות. בעונה החולפת הוא זכה גם בתואר אלוף אירופה לנוער וחביב הקהל. אלון, שסירב בעבר להצעה לייצג את צרפת, ממשיך לייצג את ישראל. אלון: "עכשיו כל שנותר הוא לעבוד קשה".

הצלחתו של אלון דאי נהג המרוצים מאשדוד, בסבב הנסקאר של אירופה, לא נעלמה מעיני אנשי קבוצתו CAAL, שהחתימו אותו לעונה נוספת בקבוצתם והוא ימשיך להשתתף גם השנה בסבב האירופאי.

אלון, שסיים בשנה שעברה את העונה כסגן אלוף אירופה, אלוף אירופה עד גיל 25 וחביב הקהל, נחשב להבטחה בסבב מירוצי הרכב התחרותיים והיה זה אך טבעי שקבוצתו לא תוותר עליו.

אגב, אלון, שסירב בעבר להצעה להתחרות תחת דגל צרפת, בגלל הדרכון הצרפתי שברשותו, מתכוון השנה להסתער, על תואר אלוף אירופה אמר  על ההחתמה : "אני שמח לחתום שוב באותה קבוצה, לעבוד עם אותם מהנדסים ומכונאים שכבר מכירים אותי טוב. עכשיו כל מה שנותר זה להתחיל להתאמן ולעבוד קשה לקראת תחילת העונה". העונה אגב מתחילה ב-24 באפריל.

10632632_930856576951359_5183702800864246299_n
אלון והדגל. יהיה אלוף אירופה ישראלי ראשון במכוניות מירוץ?

אלון אז עכשיו המטרה – אלוף אירופה?

"בהחלט. הפעם התקווה היא לקחת את האליפות. זו המטרה. אחרי שחתמתי בקבוצה שאני מכיר ובסבב שאני מכיר, זו המטרה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך