דין דוד עבר אולטרסאונד בשרירי הבטן

דין דוד חלוצה של מ.ס אשדוד, ייעדר זה המשחק השלישי ברציפות. דוד שסובל מכאבים בשרירי הבטן, עבר בדיקת אולטרסאונד לאחר התוצאות יידעו בדיוק כמה זמן ואם בכלל יצטרך עוד לנוח. בקבוצה עדיין ממתינים לסיים את עסקת ניבאלדו ומיבנה ועשויים להתחזק בקשר-חלוץ נוסף. תום מונד (מוצהב) ואדיר טובול (פציעה) ייעדרו. רועי דיין ממשיך באימונים מלאים.

דין דוד, חלוצה של מ.ס אשדוד, עבר בדיקת אולטרסאונד, בביה"ח, בכדי לבדוק מהי חומרת הפציעה שלו בשרירי הבטן. השחקן סובל מכאבים בשרירי הבטן וייתכן כי מדובר רק בעומס. בקבוצה רוצים לשלול דבר אחר ולכן הבדיקה. לאחר הבדיקה, יידעו בדיוק, כמה זמן אום בכלל, דוד יצטרך לנוח. בקבוצה רוצים לראות את דוד חוזר למשחקים, בוודאי בשלב המכריע של העונה.

מי שימשיך להעדר גם, הוא אדיר טובול, שאומנם חזר לאימונים, אבל עדיין אינו כשיר, בגלל פציעה בברכו, באחד המשחקים. תום מונד המוצהב ייעדר אף הוא. מנגד ממשיך רועי דיין באימונים מלאים, לאחר שהתלונן תקופה ארוכה על כאבים בגבו ונעדר ממשחקי הקבוצה. אם רועי דיין ישוב לשחק, זוהי בשורה טובה וחשובה לקבוצה. מדובר בשחקן מנוסה עם הרבה כח שיכול להוסיף לקבוצה. לא פחות מרכש חדש לקבוצה.

אגב רכש, בקבוצה מחכים לסיום עסקת ניבאלדו בלמה של ממכבי יבנה ומקווים שהיא תסתיים בקרוב. מ.ס אשדוד עשויה להתחזק בעוד שחקן, ככל הנראה בתפקיד קשר-חלוץ, אך לא נראה כי מעבר לזה תבצע עוד חיזוק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך