הרב פינטו מגיב לראשונה: "סרטן לא הפריע לנו, כלום לא ישבור אותנו" (סרטון)

הרב יאישיהו פינטו ערך אמש שיעור בפני חסידיו והגיב לגזר הדין שגזר עליו 12 חודשים בפועל: "סרטן לא הפריע לנו - לא בראש, לא בכבד ולא בכליות, לא מפריע לנו כלום, נלך בראש מורם לא נישבר גם אם ייקחו לנו את החיים".
הרב פינטו

אמש הרב קיים שיעור כמידי ערב בביתו ברובע י"א, והגיב בפעם הראשונה לגזר דינו, כזכור בית המשפט דחה אתמול את ערעורו של הרב יאשיהו פינטו, והותיר על כנו את העונש שנגזר עליו – שנת מאסר בפועל. פרקליטיו של הרב ביקשו בערעור כי בית המשפט ימיר את העונש בחצי שנת עבודת שירות בשל מצבו הרפואי.

בשיעור פנה הרב אל חסידיו הרבים ואמר: "הכל דברים בטלים, זה דברים ריקים זה לא גורם לנו כלום בנפש זה רק מחזק אתנו יותר". הרב פינטו השווה את מאסרו הצפוי לצדיקים רבים שנשלחו למאסר בדורות עברו: "יוסף הצדיק הגיע לדרגות הגדולות רק אחרי שהיה בבית האסורים, כל הצדיקים האבות שלנו הבן איש חי, החיד"א היו בבית האסורים זה לא ישבור אותנו. כלום לא ישבור אותנו. אם אנחנו רוצים לא להיות שם, אנחנו לא נהיה שם כמובן בדרך חוקית, ה' יודע את האמת מה עשו לנו ומה עשינו.

נמשיך בקדושה וביראת שמיים, לא מפריע לנו כלום! לא סרטן הפריע לנו – לא בראש, לא בכליות ולא בכבד. 'שובה ישראל' זה דבר נצחי, לא נשבר גם אם ייקחו לנו את החיים. פה בארץ אין צדק, ואין דין הצדק והדין יהיו במדינה אחרת שיודעת כל מה שקרה. אם אנשים עשו משהו לעצמם הם ידעו למה עשו. הצדק ייצא לאור, נלך בראש מורם כי האמת מוסתרת. מפה כל התפילות יעלו למקום גדול בשמיים. אנשים שעשו רק רע ה' ידע איך לטפל בהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך