שובו של השולדבראנד. הצטיין בניצחון אשדוד על חולון 68:94

השבוע לא הסתירו במכבי אשדוד/באר טוביה את האכזבה מיהונתן שולדבראנד שלא מספק את הסחורה. היום, שלישי, בניצחון הגדול על חולון, 68:94, הוא הוכיח שהוא עדיין כאן ובגדול, הוא השווה את שיא הקריירה שלו - 21 נקודות. הניצחון היה הגדול ביותר של אשדוד העונה.

ברוך שובך יהונתן שולדבראנד. השחקן שכבר החלו להישמע ביקורות גלויות על יכולתו, ענה היום,שלישי, בניצחון הענק על חולון 68:94, עם 21 נקודות והוואה לשיא קרייה, שהוא כאן ובגדול. שלום רב שובך.

הניצחון הזה גם הוכיח עוד משהו. הישראלים יכולים לחזר ולתת את מה שהם יכולים וכשהם נוץנים את חלקם, זה הפקטור לניצחון. נקודה נוספת למחשבה היא נאור שרון, שאומנם שיחק רק 7 דקות, אבל אולי, רק אולי, שווה לחשוב ולהשאיר אותו בקבוצ ולא למהר לוותר עליו, בוודאי שאין ישראלים אחרים בשוק השחקנים.

למעט הרבע השני, אשדוד עלתה על חולון האחרונה בכל רבע וכמעט בכל פרמטר. צארלס תומאס (24) ודיונטה גארט (20), נתנו את המנה הרגילה שלהם. אייזה סוואן רק עם 8 נקודות, מתוכן רק 3 נקודות בלבד במחצית, ממשיך את הנדנדה ביכולת, ממשחק למשחק.

אומנם במחצית חולון עוד הייתה במשחק ואפילו פתחה בהובלה, אבל שולדבראנד בפתיחה טובה משלו דאג ליתרון מינימלי למארחים, 11:16. תומאס נכנס לעניינים בהתקפה ושלשה שלו הגדילה ל-13:23. וורקמן שמר על יתרון דו-ספרתי, לפני שמוסר צימק בסוף הרבע ל-27:18. שלשות של סוואן (הסל היחידי שלו במחצית) ותומאס קבעו יתרון 25:35, אבל יזרעאלי בדקות נהדרות צימק ל-42:36 והגיע לשיא עונה עוד לפני ההפסקה. רוזפלט קלע את כל 5 זריקותיו הראשונות מהשדה בצד אחד, גארט עמד על 6 מ-6 בצד השני וסל של שולמן הוריד ל-45:42 בלבד בהפסקה.

הרבע השלישי היה שייך לתומאס, שהיה מצוין (איזה זר הביאו לקבוצה!. להחתים מהר לעוד עונה). תומאס  פתח ביכולת קליעה מרשימה מעבר לקשת ופתח יתרון דו-ספרתי. קלייבורן ורוזפלט עוד עיכבו מעט את הבריחה, לפני ששולדבראנד המשיך את הערב הנפלא שלו וביחד עם סוואן שהתעורר דחף את הפער ל-54:71בסיום הרבע השלישי. אשדוד המשיכה את המומנטום  ושולדבראנד, ביום מטורף, קבע לראשונה יתרון 20. חולון לא מצאה פתרונות לריצה ושלשה של אורלנד ודאנק של גלאדנס סגרו מעשית את הסיפור, 56:81 ובסיום, 68:94 לחולון.

קלעו לחולון: תומאס 24, שולדבראנד 21, גארט 20, גלאדנס 9, סוואן 8, וורקמן 7, אורלנד 5.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך