אופנוענים שימו לב: שוב רוכב אופנע נפגע בינוני מרכב חולף

שוב פעם תאונת אופנוע בעיר אשדוד, גם הפעם הרוכב נפצע בינוני, במד"א ואיחוד הצלה מבקשים את ערנות הציבור

בפעם השלישית במהלך השבועיים האחרונים, רוכב אופנוע נפגע מרכב ומצבו מוגדר בינוני, מתנדבי איחוד הצלה וחובשים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים, במד"א מבקשים את ערנותם של רוכבי הדו גלגלי, ומבקשים להסב את תשומת ליבם שלאחרונה ישנם הרבה תאונות בהן מעורבים אופנועים, ודורשים מכלל ציבור הנהגים לנהוג במשנה זהירות כלפיהם.

ממדוברות איחוד הצלה נמסר: רוכב אופנוע נפגע מרכב ברחוב אלטלנה באשדוד. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' העניקו לו טיפול רפואי רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ. בשלב זה מצבו מוגדר בינוני. נסיבות התאונה בבדיקה של משטרת ישראל מרחב לכיש.

דוברות מד"א מסרה לאשדוד אונליין כי: בשעה 14:33 נמסר למד"א מרחב לכיש על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בשדרות אלטלנה באשדוד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי צעיר כבן 25 במצב בינוני עם חבלת חזה ובטן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך