צביקה שרף: ארוץ לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל

בראיון ל"וינט", סיפר שרף שעומד בראש "תנועת עוז", שיש בכוונתו להיבחר לתפקיד יו"ר האיגוד. על אשדוד אמר : "כשאני עובד בדרך שלי אני נהנה". עד אז הוא צריך להתמקד בדבר "קצת פחות" חשוב, להביא את מכבי אשדוד לפליאוף העליון, שאשדוד רחוקה רק נקודה מהמקום ממנו לא עולים. היום, שלישי (19.20) אשדוד מארחת את האחרונה, חולון.
זה התחיל בפרחים לצביקה וסוואן (צילום: עודד קרמר. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

צביקה שרף חושב על היום שאחרי מכבי אשדו/באר טוביה. בראיון לאתר "וינט" של ידיעות אחרונות המתפרסם היום, שלישי, הוא מספר כי בכוונתו להתמודד על תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל.

שרף: האיגוד מנוהל על ידי אינטרסים שלא רוצים שאהיה מעורב, אבל עוד מעט יהיו בחירות ונראה מה יקרה. אני יכול ואני אעשה דברים. אני רוצה לשפר את הכדורסל ויש לי את הכוחות וההבנה לעשות זאת. היום אני ראש סיעת "עוז", ילכו אחריי ואני ארוץ שוב לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל".

על אשדוד אמר: מי אמר שאין פה לחץ? אני מלחיץ את עצמי. אני תמיד שואף למקסימום. אני נהנה ממה שאני עושה וזו אותה הנאה שהייתה לי כל הזמן. מתי שאני עובד בדרך שלי, אני נהנה".

אגב היום, שלישי, יצטרך שרף להתעסק בעניין קצת "פחות" חשוב, לנצח את חולון האחרונה, באשדוד (19.20), בכדי להישאר בפלייאוף העליון, שאשדוד רחוקה רק נקודה מהמקום ממנו לא עולים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך