סמח"ט גולני באמי"ת י באשדוד

במסגרת ההכנה לקראת גיוס ושירות משמעותי, הגיע לבית החינוך אמי"ת י אשדוד סמח"ט גולני , סא"ל ארז אלקבץ, לשיחה עם תלמידי כיתות י"א-י"ב העומדים לפני גיוס. סא"ל אלקבץ היה מפקדו של בוגר בית החינוך, בן וענונו ז"ל , אשר נפל בצוק איתן, בגדוד 13 (גדוד גדעון) בגולני.

התלמידים, הזוכרים את בן כחבר מבית הספר, שמעו מסאל אלקבץ על גיוס לשרות צבאי משמעותי, על נתינה, על אהבת העם והארץ ועל הבחירה לעשות טוב, כפי שבאו לידי ביטוי בדמותו של בן ז"ל. במפגש המיוחד לקחו חלק גם הוריו של בן, שרית ואילן, שהגיעו לבית החינוך למפגש מרגש עם מפקדו של בנם.

התלמידים היו עדים למפגש לוחמים, בין סא"ל אלקבץ למנהל בית החינוך עידו אהרונוביץ', מ"פ בחטיבת גולני אשר לחם בצוק איתן אף הוא. עידו אהרונוביץ':" אנו מעודדים את התלמידים לשירות משמעותי ותרומה מקסימאלית לעם ולמדינה. סא"ל ארז מהווה דוגמא ומופת לתרומה כזו ואנו מודים לו על כי מצא לנכון להקדיש את הזמן לתלמידים , להכינם לשירות ולספר להם אודות חברם שנפל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך