ראויות לציון. בנות אשדוד הביסו את ראשון לציון 53:75

אשדוד נראית מוכנה לגביע ביום חמישי מול רמה"ש. עם 3 זרות חדשות, בניהן טאנישה רייט, שרק נחתה לפני 3 ימים, הביסה אלופת ליגת העל לנשים, מכבי בן אשדוד את הפועל ראשל"צ בחוץ 53:75. עכשיו הכל מוכן למשחק הגביע ברמה"ש, ברבע הגמר.
קליעה לסל

אם זה היה "ניסוי כלים", לפני המשחק הסופר חשוב, מול רמה"ש, בחוץ, בגביע המדינה ביום חמישי, אז הוא היה מוצלח. האלופה מכבי בן אשדוד, הביסה בחוץ את הפועל ראשל"צ 53:75.

לראשונה העונה שיחקה מכבי בן אשדוד עם 3 זרות, כשהאחרונה שבהן, טאנישה רייט, נחתה רק לפני 3 ימים ואם לשפוט על פי המשחק הזה, שבו עוד אולי סבלה מעייפות, הרי ש12 הנקודות שקלעה, 3 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מלמדים שהתוספת הזו הייתה במקומה. אבל עם כל הכבוד להפועל ראשל"צ, הרי שבקבוצה מסתכלים רק על יום חמישי, שם תפגוש כאמור את רמה"ש בחוץ, למשחק רבע גמר גביע המדינה, משחק שאותו אי אפשר לתקן. אסור לשכוח, הגביע השנה הוא מטרה לא פחות חשובה לאלופה.

למעט הרבע השני בו ראשל"צ ניצחה בו, הייתה אשדוד גדולה על המקומיות. במיוחד הדברים אמורים ברבע השלישי, בו השאירה אשדוד את ראשל"צ על 5 נקודות בלבד עם הגנה מצוינת. קטיה לויצקי בלטה מעל כולם עם 17 נקודות.

לאשדוד: לויצקי 17, רייט 12, דורון ופלאיסנס11 כ"א, בן נון  וקלארק 9, פרסלי 3, סלווין 2, אוליבר 1.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך