העיקר לחזור לנצח

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה רוצה לחזור לנצח. היא תארח את האחרונה חולון היום, שלישי (19.20) ותרצה לעצור את רצף 2 ההפסדים. באשדוד לא רוצים להגיע להפסד שלישי ולהתרחק מהפלייאוף העליון. אור סולומון שנעדר בשל פציעה יחזור. בקבוצה מקווים לקבל יכולת טובה בעיקר מהישראלים, לא כמו במשחקים האחרונים.
איבוד הכדור של המשחק. סוואן מאבד שנייה לסיום כדור בדרך לסל. הרצליה ניצחה. (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

רק לנצח. רק על זה חושבים בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה, בוודאי לאחר רצף 2 ההפסדים. בקבוצה לא רוצים להפסיד את המשחק הקרוב היום, שלישי (19.20) מול חולון האחרונה בטבלה, בבית ולצבור הפסד שלישי ברציפות ולהתחיל להתרחק מהפליאוף.

בשורה טובה אגב, היא חזרתו של אור סולומון לסגל הקבוצה לאחר שלא שיחק מול אילת בשל פציעה. בקבוצה מקווים שהישראלים "יגיעו" למשחק ולא ימשיכו את התצוגה משני המשחקים האחרונים מול נהריה ואילת. בגזרת הזרים רוצים לראות יכולת טובה יותר, במיוחד של אייזה סוואן, שבמשחקים האחרונים גם הוא לא שמר על יציבות.

הקבוצה תחזור לאחר 2 משחקי חוץ שנכפו עליה (בשל דחיית המשחק מול חולון שהיה אמור להיערך לפני שבוע) ואין מקום טוב טוב יותר מאשר לחזור לנצח בבית מול הקהל הביתי. מצד שני חולון גם היא ידועה כקבוצה שהקהל שלה מגיע למשחקים, כולל חוץ, כך שצפוי אולם מלא.

אגב חולון אחרונה בליגה והיא נמצאת באחת העונות הגרועות שלה. היא צברה עד כה 10 הפסדים ו-3 ניצחונות בלבד, כך שעל הנייר אשדוד יכולה לעבור את המשחק, אלא אם כן היא תעשה אותו קשה לעצמה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך