מ.ס אשדוד תכבד את זכרו של נתנאל חי אוהד הקבוצה

אנשי מ.ס אשדוד ואוהדי הקבוצה, היו בין אלה שהגיעו לכבד את דרכו האחרונה של אוהד הקבוצה, נתנאל חי שנפטר ממחלת ניוון שרירים והלוויתו נערכה היום, ראשון. נתנאל היה אוהד גדול של הקבוצה והגיע לכל משחק שיכול היה. רק לפני מספר ימים הגיעו , טום בן זקן, מיכאל אוחנה וניב זריהן לביה"ח והעניקו לו רגע של שמחה נוסף, כשנתנו לו חולצה של מ.ס אשדוד האהובה עליו, חתומה על ידי שחקני הקבוצה.

שחקני ואני הנהלת מ.ס אשדוד, קיבלו אתמול בצורה קשה את מותו של אוהד הקבוצה נתנאל חי, בן ה-19 שחלה בניוון שירים והלווייתו נערכה היום, ראשון. נציגים של הקבוצה ובראשם ג'קי בן זקן הגיע יחד עם רבים נוספים שהגיעו לכבד את זכרו של נתנאל חי. גם אוהדי הקבוצה הגיעו, יוסי אלקיים נציגם הניח זר בשם האגודה והאוהדים.

כמו שזה נראה ככל הנראה ינציחו את זכרו של נתנאל ובמשחק הקרוב מול בית"ר רמלה יעלו ככל הנראה עם סרטים שחורים. כמו כן במשחק הגביע מול אחי נצרת בשלישי הבא, עשוי להיערך טקס לזכרו לפני המשחק באשדוד.

השחקנים שהיו ביום גיבוש, בחמי געש,  עת שמעו על פטירתו של נתנאל חי, קיבלו את בצורה קשה. הם ניסו להגיע להלוויה אבל לא הספיקו ויבקרו במהלך השבעה.האגב שלושה מהשחקנים, מיכאל אוחנה, ניב זריהן וטום בן זקן, ביקרו את נתנאל לפני ימים בודדים, בזמן שהיה מאושפז והעניקו לו חולצה חתומה על ידי כל שחקני הקבוצה, האהובה עליו והעניקו לו עוד רגע של שמחה.

נתנאל חי היה אוהד "שרוף" של מ.ס אשדוד והגיע למשחקים רבים מלווה על ידי אחיו. הוא האהב את הקבוצה וכל הזמן התעניין במה שעובר עליה, אם לא הצליח להגיע למשחקים מפאת מחלתו. השחקנים דיברו באחרונה על נתנאל על כמה הגיע עם כל הקשיים וכל הזמן, למרות מחלתו והקשיים שעבר, הירבה לחייך ועשה הכל בכדי לא להפסדי משחק.

יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך