שלומי הרוש מתרחק מאשדוד

במכבי אשדוד רצו לסגור את עסקת שלומי הרוש מאילת תמורת נאור שרון. אבל דווקא הגעתה של אשדוד למשחק החוץ האחרון באילת, רק גרמה ככל הנראה לעסה לא לצאת אל הפועל, כי הצדדים לא הצליחו להגיע אפילו למו"מ. בקבוצה הודיעו לשרון, שלא מקבל בינתיים דקות משחק משרף, שרוצה לעזוב ללאומית, כי הוא יישאר בקבוצה, בוודאי עד שלא יימצא מחליף.

עסקת שלומי הרוש מאילת, למכבי אשדוד מתרחקת וכמו שזה נראה כרגע היא לא תצא אל הפועל.

בקבוצת הכדורסל של אשדוד, רצו לראות את הרוש מגיע לקבוצה, במקומו של נאור שרון. עסקת החלפה. אבל דווקא כשהקבוצה יצאה לאילת במחזור האחרון, העסקה רק התרחקה. בקבוצה לא הגיעו אפילו למו"מ עם השחקן ועם הקבוצה והבינו כי זה לא הולך לקרות.

מי שבינתיים נשאר בקבוצה, הוא נאור שרון. שרון שרוצה לעזוב ללאומית, קיבל הודעה כי הוא לא יוכל להשתחרר בוודאי כל עוד לא נמצא לו מחליף. אבל מצד שני, המאמן צביקה שרף לא נותן לו דקות משחק.

בינתיים נשאר. באשדוד
בינתיים נשאר. באשדוד

בקבוצה יש מי שאומר שבמצוקה של הישראלים שיש בארץ ולאחרונה ביכולת הישראלים בקבוצה, עדיף השאיר את שרון באשדוד, כי הוא הגיע לקבוצה בגלל היכולת שלו ושווה להרוויח אותו שוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך