She codes מגיעים לסמי שמעון

שיתוף פעולה בין המכללה המובילה בארץ בתחום ההנדסה וארגון המעודד נשים לעבוד בתחום ההיי-טק

she codes; הוא ארגון קהילת מפתחות התוכנה בישראל. לארגון מספר סניפים בארץ וחברות בו יותר מ- 10,000 נשים. הארגון הוקם ע"י רות פולצ'ק ומטרתו שתוך עשור מחצית ממפתחות התוכנה בתעשיית ההייטק בישראל יהיו נשים. כמו כן מטרת הארגון לשפר את אפשרויות הקריירה של הנשים בתחום התוכנה ובנוסף להקנות מיומנויות טכנולוגיות בפיתוח תוכנה לנשים ולנערות ללא ניסיון קודם בתחום.

השבוע הושק כאמור, הפרויקט היוקרתי והחשוב גם ב SCE – המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון.

she codes משתפת פעולה עם מוסדות אקדמיים ועם חברות טכנולוגיות מובילות. בכל סניף ישנן שתי מנהלות הממונות על ניהול הסניף ועל הסיוע בתחום הטכנולוגיה לנשים המשתתפות במפגשים. במכללה המנהלות הן סטודנטיות במחלקה להנדסת תוכנה. הפעילות היא בחינם ומתאימה לסטודנטיות ולנשים מהאזור עם ובלי ידע טכנולוגי.

הסניף החדש ב-SCE מצטרף לסניף באוניברסיטת בן גוריון בנגב. מנהלת אזור באר שבע מטעם she codes; היא קרני וולף.

"הסביבה שלנו משתנה כל הזמן, בדרום הארץ בפרט" מספרת ד"ר ליאור ארונשטם מרצה במחלקה להנדסת תוכנה ב- SCE המובילה את הפרויקט במכללה. "באר שבע הופכת להיות בירת ההיי טק של המדינה, הדרום כולו זקוק לאנשים ובפרט לנשים השולטות בשפת התכנות ואוהבות את העולם הזה. בפגישות ניתן ללמוד נושאים טכנולוגיים שונים במסלולים מובנים ובתוך כך הן ייעזרו זו בזו. בנוסף המפגשים מעודדים יצירת שיתופי פעולה לפרויקטים חדשים. אנחנו ב-SCE גאים לתת מענה לביקוש, יחד עם תרומה לקהילה, בצורה שמביאה את נשות הקהילה גם ללמידה משמעותית וגם לפיתוח קריירה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך