עצוב: לאחר מאבק ארוך במחלת ניוון שרירים הלך לעולמו נתנאל חי קרפילוב

אמש, הלך לעולמו הצעיר נתנאל חי קרפילוב כשהוא רק בן 20, לאחר שבימים האחרונים מצבו הרפואי התדרדר והוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם. חבריו קראו לציבור האשדודי להגיע ללוויה שלו

נתנאל חי אובחן בגיל שלוש כחולה במחלת ניוון שרירים על שם דושן, מחלה גנטית נדירה שהפכה אותו למשותק ב-100 אחוז ובנוסף הלב שלו תפקד באופן חלקי מה שגרם לבקר בבתי חולים פעמים רבות.  אביו – בעברו אלוף אגרוף באוקריאנה ואמו מננה עברו לפני מספר שנים מנהריה לאשדוד בכדי לקבל שירותי בריאות טובים יותר עבור בנם נתנאל שבינתים החל ללמוד במקיף ו' באשדוד.

נתאל היה מעריץ גדול של כדורגל וכדוריד ובין השאר היה אוהד של בית"ר ירושלים ואוהד שרוף מ.ס אשדוד. ומספר ימים שלפני שהלך לעולמו הגיעו לבקר אותו בבית החולים הדסה עין כרם בו היה מאושפז כמה משחקני מ.ס אשדוד שהצטלמו עימו והביאו לו חולצה חתומה של הקבוצה, את התמונות העלה לחשבון שלו באינסטגרם כשהוא נראה שם מחוייך ושמח.

כאמור, בימים האחרונים מצבו החלה להתדרדר ואימו ביקשה בחשבון הפייסבוק שלה שיתפללו לשלומו והחלמתו, אך למרבה הצער המאבק של נתנאל הגיע אל סופו והוא נפטר אמש בגיל 20, אימו הודיעה על כך בפייסבוק בצירוף תמונתו ומשפט אחד מצמרר " נתנאל החיים של אמא הלך ממני".

מותו של נתנאל חי השאיר את משפחתו וחבריו הרבים בהלם ובצער גדול והם נפרדו ממנו בכאב רב בחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלו, חלקם אף פנו לתושבי אשדוד והפצירו בהם להגיע ללוויה של נתנאל, אחת מהם רשמה: "יאללה יפים שלי! השעון מתקתק ואני רואה שכמעט מלבד ניחומים (מדהימים יש לציין!) שמחממים את הלב, בית העלמין עדין צפוי להישאר יחסית שומם. נתנאל אהב מאווווד אנשים, הרבה יעידו על כך, לפעמים הוא סתם פתח בשיחה עם אנשים שלא הכיר דרך הפייסבוק, מיותר לציין שהוא כבש. הוא מאוד ישמח, ואני בטוחה שגם משפחתו, אם תגיעו לחלוק לו כבוד אחרון ולזכות אותו בחברה שהוא כה יחל לה… אז תפיצו, תקפיצו, תתייגו משתתפים פוטנציאלים, ובעיקר תגיעו".

ההלוויה תערך היום (ראשון) בשעה 14:00 בבית העלמין באשדוד, המשפחה תשב שבעה ברחוב הזמיר 4 ברובע ב'.

kar

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך