טאנישה רייט הגיעה

טאנישה רייט הזרה השלישית של מכבי בן אשדוד נחתה היום, שישי , בארץ והיא תצטרף לאימוני הקבוצה מחר. עתה משהסגל הושלם עם 3 זרות חדשות, אוליבר, פלאיסנס וגרייט, תנסה האלופה להסתער על כל התארים, כולל הגביע. בשביעי לחודש מצפה לה רמה"ש בגביע, בחוץ.

הושלמה מכסת הזרות במכבי בן אשדוד הושלמה. טאנישה רייט, הזרה השלישית של הקבוצה,  נחתה ביום שישי בקבוצה וכבר מחר תצטרף לאימון הראשון שלה בארץ.

טאנישה רייט שיחקה בעבר בארץ, בקבוצות בנות השרון, אליצור רמלה והליגה הצ'כית והתורכית. רייט, 32, 1.80, שיחקה בסיאטל סטורם, בליגת הWNBA וזכתה עימה באליפות. בארץ היא הייתה מלכת האסיסטים של הליגה הישראלית ומלכת החטיפות של הליגה בעונת 2007/2008 ובאותה עונה נבחרה ל- MVP של הליגה בישראל.

העונה הגדולה ביותר שלה הייתה באליצור רמלה, תחת הדרכתו של עדן ענבר, מאמנה של אשדוד כיום, שישמח לראות אותה בקבוצתו. ברמלה זכתה רייט אליפות המדינה, גביה המדינה וגביע יורוקאפ.

רייט מצטרפת לתרזה מוניק פלאיסנס שהצטרפה רק לפני שבוע ומוניק אוליבר שהצטרפה לפני כחודש. למעשה הזרות הן חדשות לגמרי, כאשר שתי הזרות הקודמות, סאני אולינקה ואשלי האוטס, שוחררו מהקבוצה. גורם בקבוצה אמר : "עכשיו משהסגל הושלם, אנחנו נלך בכל הכח על כל התארים". ביום שני תצא הקבוצה למשחק חוץ בראשל"צ וב-7 לחודש מצפה משחק קשה ברבע הגמר מול רמה"ש, בחוץ. הגביע כזכור הוא אחד המטרות של הקבוצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך