יו"ר אשדוד: יש אכזבה משולדבראנד

במכבי אשדוד לא מסתירים את האכזבה מהיכולת של הישראלים ובמיוחד של יהונתן שולדבראנד, הישראלי היקר והבכיר ביותר בקבוצה. לא רק בגלל החוזה היקר אלא גם בגלל התפוקה היחסית. לא ברור אם ינסו להחליפו, בגלל שאין ישראלים טובים בשוק. שולדבראנד: "תפנה תחילה לקבוצה". העסקה עם שלומי הרוש מאילת תמורת נאור שרון לא נסגרה עדיין. אור סולומון נעדר מול אילת בגלל בעיה בכף הרגל, כנראה זקוק למדרסים חדשים.
שולבראנד
יצא בחמש עברות. יהונתן שולדבראנד . (צילום באדיבות מנהלת ליגת העל)

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד שוברים את הראש עכשיו רק בנוגע לעניין אחד, בעיית המספרים של הישראלים. גורם בקבוצה אמר כי אין ספק שכאן צריך להגיע פתרון ועל כך שוברים את הראש. בקבוצה היו מאוכזבים מההפסד 82:78 באילת ומהיכולת של השחקנים הישראלים במשחק מול אילת וגם מול נהריה.

אכזבה גדולה יש מיהונתן שולדבראנד, הישראלי היקר והבכיר ביותר של הקבוצה, שקיוו שהוא זה שידחוף את הקבוצה ובינתיים זה לא קורה. עד כה לא אמרו זאת בפה מלא, אולם יו"ר הקבוצה יורם אסרף ענה בתגובה: "בהחלט יש אכזבה מהשחקן. אי אפשר להסתיר זאת".

שולדבראנד עצמו לא הסכים להגיב ואמר עם פנייתנו : "אני במקש שתפנו בכל דבר לקבוצה, לפני שפונים אליי". לא ברור אם בקבוצה יחליפו אותו, גם בגלל החוזה הגדול וגם בגלל שאין ישראלים ברמה גבוה. ייתכן שהחלפה תבוא חשבון, אבל זה כרגע באחוזים נמוכים. אגב באשדוד מקווים ששולדבראנד יביא את היכולת שלו, שבעטייה הביאו אותו לקבוצה.

asraf
מאוכזב. יו"ר אשדוד אסרף

בנשוא אחר, עדיין אין התקדמות בעסקת ההחלפה של שלומי הרוש מאילת תמורת נאור שרון, המבקש לעזוב. הרוש שיחק 15 דקות במשחק הניצחון של אילת על אשדוד ביום חמישי , 82:78. בקבוצה עדיין מקווים שאופציה זו תתממש.

אור סולומון לא ישחק. הוא נבדק בביה"ח קפלן, לו שיתוף פעולה עם הקבוצה. החשש הוא למעין דורבן ברגלו, או שייתכן שהמדרסים איתם הוא משחק, צריכים החלפה. סולומון: "לא ברור עדיין מה יש לי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך