הגברים נוצחו הנשים ניצחו.

בערב האחרון של השנה האזרחית, נערכו משחקי ליגת הגברים והנשים בכדורסל. מכבי אשדוד נוצחה בחוץ על ידי הפועל אילת 82:78 ורשמה לעצמה הפסד שני ברציפות. קבוצת הנשים מכבי בן אשדוד הביסה את אליצור חולון האחרונה 81:53, בבית, ולפחות היא סיימה בטעם טוב את השנה.

שתי הקבוצות של אשדוד בכדורסל, קבוצת הגברים של אשדוד, מכבי אשדוד וקבוצת הנשים של אשדוד, מכבי בן אשדוד, שיחקו במחזור הליגה שנערך היום, חמישי וסיים את השנה האזרחית. שתיהן קיוו לסיים שנה בטעם טוב. אצל הנשים זה עבד עם ניצחון  על אליצור חולון האחרונה. אצל הגברים זה הלך פחות טוב, בהפסד באילת 78:82 והפסד שני רצוף.

הפועל "פתאל" אילת – מכבי אשדוד/באר טוביה 78:82

אשדוד שוב מפסידה משחק, שיכול היה להיות בידיים שלה. זה התחיל ברבע ראשון צמוד אמינו מאילת השיג נקודות קלות בצבע ופתח יתרון 2:7, אבל גארט ותומאס ענו והובילו מהפך מהיר בדרך ליתרון 9:15. רם אליאס-פור עלה מצוין מהספסל וביחד עם ווייאט (9 נקודות ברבע הראשון), הוביל מהפך בדרך ליתרון 23:24 . אשדוד שיפרה את ההגנה בצבע, סוואן שעלה מהספסל חימם את הידית וגארט שרשם מחצית ראשונה גדולה עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ומדד 20 פתח יתרון 29:37. אמינו ולסלי צימקו מעט את הפער, בטרם שלשות של סוואן ואורלנד הקפיצו את הפער ל-33:43. ווייאט ופאלמר הריצו את המארחים ל-1:11 בסוף הרבע ושלשה של שמחון צימקה ל-45:44 בלבד.

כפי שכבר עשתה מספר פעמים העונה בליגה, המשיכה אילת את המחצית השנייה בדיוק מאיפה שסיימה את הקודמת ולקחה את היתרון עם ריצת 2:18. גארט בסל ועבירה ותומאס בנקודות חשובות העיר את האורחים, אבל וייאט המצוין לא איפשר לפער לרדת, 52:60. וורקמן קלע סל ראשון במתפרצת, אבל לא הצליח לעצור את ניסים שחתם את הרבע ביתרון 61:68. אשדוד פתחה את הרבע האחרון מצוין ושלשות של שולדבראנד וסוואן הריצו אותה ל-0:10 בדרך ליתרון 71:75. אמינו לקח אחריות, קלע נקודות בכל פעם שקיבל את הכדור והחזיר למארחים את ההולכה, 78:81. פאלמר, כנראה במשחקו האחרון בקבוצה, קלע מהקו וסגר עניין, 78:82 בסיום.

לאשדוד: גארט 28, סוואן 16, תומאס 14, שולדבראנד 8, גלאדנס 5, וורדקן 4, אורלנד 3.

מכבי בן אשדוד – אליצור חולון 53:81

השנה האזרחית הסתיימה לפחות עבור הבנות בטעם טוב. האמת שזה היה לא כוחות. אומנם ברבע הראשון עוד אליצור חולון האחרונה נמתחה את מכבי בן אשדוד וסיימה בשיווין 20:20, שהפתיע, אבל מהרבע השני והלאה הייתה אשדוד טובה יותר. השיא היה ברבע השלישי בו קלעה אשדוד 23 נקודות מול 6 בלבד של חולון.

הרבה כח הוסיפה הזרה החדשה תרזה מוניק פלאיסנס שקלעה 20 נקודות והייתה הבולטת במשחק. אגב נינגיפה האורחת סיימה עם 21 נקודות והייתה הקלעית הטובה ביותר. מוניק אוליבר הזרה שהתאקלמה כבר ונמצאת כאן כחודש, הוסיפה 13 נקודות משלה והוכיחו שלפחות בזרות הקבוצה בהחלט, כמו שזה נראה פגעה. היום בסופ"ש אמורה להגיע הזרה השלישית, טאנישה רייט לקבוצה.

קלעו לאשדוד: פלאיסנס 20, אוליבר 13, דורון 12, לויצקי 11, קלארק 7, סלווין 5, פרסלי ולוקאס 4 כ"א, פלג 3, בן נון 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך