רועי דיין חזר לאימוני מ.ס אשדוד

לאחר תקופה ארוכה שבה נעדר בשל כאבים בגבו, חוזר לאחרונה רועי דיין לאימונים במ.ס אשדוד. אם יחזור לשחק, מדובר בחיזוק משמעותי לקבוצה להמשך העונה. דין דוד ואדיר טובול שאינם כשירים עשויים להעדר מול קרית גת ביום שישי בבית (15.00). בשבוע הבא עשויה להסגר עסקה של צירוף שחקן אחד לפחות לקבוצה.

בשטרה טובה למ.ס אשדוד. רועי דיין שחקנה של הקבוצה חזר לאחרונה לאימונים אחר תקופה ארכה בה נעדר מאימוני הקבוצה וממשחקיה, בשל כאבים בגבו.

אם דיין אכן יחזור לפעילות מלאה ולמשחק, הרי שמדובר בחיזוק משמעותי לקבוצה ומקום לאופטימיות, כי דיין משחק בתפקיד קדמי, שהקבוצה מחפשת. חזרתו ללא ספק תוסיף הרבה מחץ לחוליית ההתקפה של הקבוצה.

לעומתו, לא ברור עדיין אם דין דוד החלוץ ואדיר טובול המגן, יהיו כשירים למשחק מול קרית גת בשישי (15.00) בבית. דוד עדיין אל חזר לאימונים וטובול התאמן חלקית.

בשבוע הבא, בעת פתיחת חלון ההעברות, עשויה להסגר עסקה של צירוף שחקן אחד לפחות שבקבוצה רוצים מאוד. בקבוצה כבר הוחלט כי השחקנים שיצורפו יהיו שחקנים בעלי ניסיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך